سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهای بازار بیشتر از قیمت دولتی

بهای بازار بیشتر از قیمت دولتی برنج‌کاران تمایلی برای فروش تضمینی ندارند

مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: به سبب تفاوتی قیمت بازار و قیمت اعلام شده از سوی دولت، کشاورزان به مراکز خرید برنج تضمینی مراجعه نکردند.

افرازه قیمت تعیین شده برای خرید برنج تضمینی (برنج شیرودی) که شرکت غله از کشاورزان می‌خرد را 2 هزار و 100 تومان اعلام کرد.

افرازه با اعلام اینکه در حال حاضر کشاورزان برنج پرمحصول شیرودی را 3 هزار تومان به بالا به فروش می‌رسانند، افزود: به خاطر تفاوت نرخ بازار و نرخ اعلام شده، کشاورزان تمایلی به فروش برنج به شرکت غله را ندارند و تاکنون هیچ گونه خرید برنج انجام نشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور میزان خرید برنج تضمینی در سال گذشته را 6 هزار تن اعلام کرد و گفت:‌ در حال حاضر کشاورزان تمایلی برای عرضه برنج را ندارند و اگر دولت نرخ جدید را برای خرید اعلام کند برنامه خرید در دستور کار ما قرار می‌گیرد.

وی در پایان از آمادگی 70 شالیکوبی بخش خصوصی و نیز چهار مرکز خرید تضمینی شرکت غله برای خرید برنج مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد و گفت: بانک سپه نیز مسئولیت پرداخت پول برنج خریداری شده کشاورزان را برعهده دارد/س
برچسب ها: برنج ، بازار ، بیشتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.