سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

هفت پروژه عمرانی در شهرستان اردل به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت با حضور استاندار، امام جمعه شهرستان اردل، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان، هفت پروژه عمرانی در اردل به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان اردل در خصوص طرح های مورد بهره برداری گفت: برای اجرای این طرح های عمرانی در بخش های گازرسانی، انتقال آب، کشاورزی و شیلات 105 میلیارد و 830 میلیون ریال هزینه شده است.
فیروز خسروی افزود: گازرسانی به 16 روستای این شهرستان با اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال از مهم ترین پروژه های این شهرستان است.
وی کلنگ زنی اجرای خط تغذیه گاز منطقه شلیل با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال، افتتاح طرح آبرسانی به شهر اردل از چشمه باغ رستم با اعتبار بیش از 35 میلیارد ریال با برداشت 120 لیتر آب در ثانیه به طول هشت کیلومتر و افتتاح دو پروژه کشاورزی در بخش شیلات و پرورش مرغ گوشتی با اعتبار بالغ بر 830 میلیون ریال را دیگر پروژه های بهره برداری شده عنوان کرد.
وی گفت: برای طرح پرورش طیور 20 هزار قطعه ای دیناران با مشارکت بانک کشاورزی، 400 میلیون تومان هزینه شده که از این میزان، 200 میلیون تومان آورده شخصی و 200 میلیون تومان تسهیلات بانکی بوده و زمینه اشتغال 18 نفر را فراهم کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری از برخی طرح های عمرانی در دست ساخت شهرستان اردل نیز بازدید کرد.
شهرستان اردل در 70 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.