سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير اول كميسيون بهداشت و درمان مجلس خبر داد؛

ارائه طرح بازگشت بيمه خدمات درماني به وزارت بهداشت در مجلس

دبير اول كميسيون بهداشت و درمان مجلس از ارائه طرح بازگشت بيمه خدمات درماني به وزارت بهداشت در مجلس، در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛ دكتر خضري نماينده مردم پيرانشهر در استان آذربايجان غربي با اعلام اين خبر در جلسه هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي اروميه كه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در محل اين دانشگاه برگزار شد، گفت: متأسفانه نبود صندوق بيمه‌هاي درماني در وزارت بهداشت و عدم مديريت اين وزارتخانه و هزينه‌هاي درماني موجب ايجاد مشكلات عديده براي اين وزارتخانه و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي  كشور شده است كه قصد داريم با ارائه اين طرح بخشي از اين مشكلات را مرتفع كنيم.

وي افزود: صندوق بيمه خدمات درماني پس از تشكيل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي توسط مجلس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به آن وزارتخانه منتقل شد كه توسط اين طرح مجددآ به وزارت بهداشت برمي‌گردد.

دكتر خضري ادامه داد: از آنجا كه تصويب اين طرح مخالف مصوبات برنامه پنجم توسعه كشور است نيازمند رأي دادن دو سوم نمايندگان حاضر در صحن علني مجلس است كه خوشبختانه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با كليات اين طرح موافقت كرده است و اميدواريم در صحن علني مجلس مطرح شده و رأي لازم را بياورد.

نماينده مردم استان آذربايجان غربي در مجلس شوراي اسلامي، سفر وزير بهداشت به اين استان را به عنوان اولين سفر كاري مثبت ارزيابي كرد و بيان داشت: راه‌اندازي بيمارستان 450 تختخوابي شهيدبهشتي اروميه كه 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و بزرگترين مجتمع بيمارستاني شمال غرب كشور خواهد بود، يكي از مطالبات جدي مردم استان از وزير و دولت تدبير و اميد است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.