سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حضور 3 بانوی شمشیرباز آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی/ اعزام مچ اندازان به مسابقات جهانی

حضور 3 بانوی شمشیر باز در اردوی تیم ملی، برگزاری مسابقات بوكس قهرماني جوانان اروميه و اعزام مچ اندازان استان به مسابقات جهانی لهستان اهم اخبار کوتاه ورزشی امروز آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با حضور 3 نماینده بانوی آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی شمشیر بازی، این تیم برای حضور هر چه شایسته تر در مسابقات، دومین مرحله اردوی آمادگی خود را از 28 مردادماه آغاز کرد.

تیم های ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی شمشیر بازی زیر 23 سال آسیا اردوی آمادگی خود را زیر نظر مربیان خود در سالن شهید کلاهدوز آغاز کردند.

نمایندگان شایسته آذربایجان غربی سکینه نوری و نگین مکلایی در اسلحه اپه و الهه قهرمانی در فلوره تیم های ملی کشورمان را در این اردو همراهی می کنند.

در این راستا زهره صدرزاده در اسلحه اپه ، زهره سلیمانی در اسلحه فلوره و مهناز ولدان در اسلحه سابر هدایت تیمهای ملی شمشیربازی بانوان را بر عهده دارند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 31 شهریور لغایت 5 مهر ماه در کشور کویت برگزار می شود.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی به شرح ذیل اعلام شده است:

اسلحه اپه : مهناز پور رحمتی ، بهاره غیاث آبادی ، سکینه نوری، نگین مکلایی و آرزو قره گوشی

اسلحه فلوره : الهه قهرمانی ، سروناز مرتضوی ، نگین کافی ، مطهره محسنی و دریا آردن

اسلحه سابر : نجمه سازنچیان ، کیانا باقرزاده ، فائزه رفیعی ، پریماه برزگر و فرناز صفوی زاده

اعزام مچ اندازان آذربایجان غربی به مسابقات جهانی لهستان

حضورتیم مچ اندازی آذربایجان غربی به عنوان نماینده کشورمان درمسابقات جهانی لهستان، تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که در تاریخ 12 شهریور و به میزبانی لهستان برگزار می شود، حضور می یابد.

مقصود اسماعیل زاده دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی اعلام کرد: تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه که سال 91 قهرمان کشور شد به عنوان نماینده کشورمان قرار است در این مسابقات شرکت کند.

وی در ادامه افزود : تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه تا به حال چندین بار قهرمان و نایب قهرمان کشور شده و15 نفر از 20 نفر ورزشکار اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی که سال گذشته در گرگان برگزار شد از ورزشکاران استان بودند که توانست عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را بدست آورند.

اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی لهستان به شرح ذیل اعلام شد:

سرپرست تیم ابراهیم خلیل رضائیه

مربی تیم مقصود اسماعیل زاده

داور وحید آقا پور

و عزیز احمدی ، کریم فرجی ، امیر جعفرزاده ، علی محرمی و مهدی عبدالوند ورزشکاران اعزامی به این مسابقات هستند .

برگزاری مسابقات بوكس قهرماني جوانان اروميه

در اين مسابقات كه با حضور ورزشكاران برتر اين شهرستان در خانه بوكس ورزشگاه تختي اروميه برگزار شد، ورزشكاران در پنج وزن با هم رقابت كردند.

حبيب احمدي در وزن منفي ۵۵، امين عليزاده در وزن منفي ۶۴، سينا ملك محمدي در وزن منفي ۶۹، فرزين عليزاده در وزن ۷۵ و توحيد قزل باش در وزن ۹۱ كيلو گرم موفق به كسب عناوين نخست در اين اوزان شدند.

علي عباس زاده، رضا الله يار، احمد پوراصغر، عسگر جليل زاده، بابك عبداله پور و رحيم عباس زاده داوران حاضر در اين مسابقات بودند.

اين نفرات در مسابقات قهرماني استان آذربايجان غربي كه اواخر هفته جاري با حضور بوكسورهاي استان به ميزباني اروميه برگزار مي شود، شركت مي كنند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.