سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرآب:

خواهان جذب بازيکن کويتي و آلماني هستيم

سرپرست تيم گسترش فولاد تبريز در مورد جذب بازيکن کويتي گفت: اين بازيکن هنوز به ايران نيامده است ما از وي خواسته ايم رزومه خود را بفرستد و اگر خطيبي قبول کرد براي انجام تست هاي پزشکي در تمرينات شرکت کند.

عبدالرزاق ميرآب در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: علاوه بر بازيکن کويتي با يک بازيکن آلماني مذاکراتي داشتيم که قرار است سابقه ورزش اش را براي ما ارسال کند اين بازيکن در پست دفاع چپ بازي مي کند.

وي در خصوص بازي تيمش مقابل راه آهن سورينت گفت: بازي سختي پيش رو داريم اما بازيکنان ما قصد دارند با پيروزي در برابر راه آهن سورينت شکست مقابل داماش را جبران کند.

سرپرست گسترش در رابطه با ورزشگاه تختي بيان کرد: ما با راه آهني ها در ورزشگاه تختي در يک ديدار تدارکاتي بازي کرديم و ورزشگاه مشکل خاصي نداشت.

وي در خصوص ورزشگاه گسترش فولاد گفت: بعد از بازي با راه آهن وقفه اي در بازي هاي ليگ انجام خواهد شد و بر اين اساس کارهاي باقي مانده براي کامل شدن اين ورزشگاه را مسئولان انجام مي‌دهند تا بعد از تعطيلات ما در ورزشگاه خانگي مان ميزبان تيم ها باشيم.

ميرآب در مورد عملکرد تيم اذعان داشت: بازيکنان ما در اين چند هفته با انگيزه بازي کردند اما با بدشانس نتوانستند در اين چند بازي بگيرند./آق
برچسب ها: کویتی ، میرآب ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.