سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقيقي:

بازی کردن در حافظیه دشوار است

مهاجم مصدوم تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: تیم تراکتور بازی خوبی را مقابل فجرسپاسي شيرازي انجام داد اما نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم چرا که بازی کردن در حافظیه کار دشواری است.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضورم در بازی مقابل تیم سایپا هنوز قطعی نشده اما تمام سعی وتلاشم را برای رسیدن به این مسابقه انجام می دهیم. خدا را شکر شرایطم بهتر شده و مولایی وضعیتم را بررسی می کند و او در این باره تصمیم می گیرد.

مهاجم مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازي اظهار داشت: از این هفته به تمرینات گروهی اضافه می شوم مراحل پایانی بهبودی ام را طی میکنم و به صورت انفرادی تمریناتم را آغاز کرده ام و اگر بشود به امید خداوند می توانم در بازی مقابل سایپا در اختیار تیم باشم.

وی در خصوص بازی تساوی سایپا مقابل تراکتور ادامه داد: تیم تراکتور بازی خوبی مقابل فجر سپاسی انجام داد. اما با بد شانسی باعث شد تا نتوانیم پیروز از میدان خارج شویم و از طرفی دیگر بازی در حافظیه سخت بوده و بدشانسی آوردیم و امیدوارم در بازی های آینده تمام تلاشمان را بکنیم تا جبران کنیم.

دقیقی در مورد عملکرد مجید جلالی گفت: جلالی حق دارد چرا که چند بازیکن اصلی دچار مصدومیت شده بودند و تیم را کامل در دست نداشت اما با این وجود نتایج بدی نگرفتیم.

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در پایان در خصوص تیم سایپا خاطر نشان کرد. تیم سایپا تیم سابقم بود خاطرات خوبی از تیم و بازیکنانش دارم و امیدوارم در همه مراحل پیروز و سربلند باشند و برای تیم تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.