سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير فدارسيون انجمن‌هاي ورزشي:

اميدوار به نمايش پرقدرت تيم ملي سپک تاکرا در ليگ جهاني هستم

عبدالحسين داراده مهربان با حضور در اردوي تيم ملي سپک تاکرا اظهار اميدواري کرد که تيم ملي سپک تاکرا در مسابقات ليگ جهاني عملکردي پر قدرت به نمايش بگذارد.

عبدالحسين داراده مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: سهرات آزاد رئيس انجمن سپک تاکرا و علي فولادي راد دبير و مدير تيم‌هاي ملي زحمات فراواني را جهت پيشرفت و تقويت تيم ملي سپک تاکرا متحمل شده‌اند به عنوان دبير فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي از آنها قدرداني و تشکر مي‌کنم.

دبير فدارسيون انجمن‌هاي ورزشي ادامه داد: تلاش‌اي بي‌وقفه و پيگيري‌هاي مستمر رئيس انجمن سپک تاکرا زمينه را براي حضور موفق تيم ملي در رقابت‌هاي ليگ جهاني فراهم کرده است. اميدوارم با عملکرد مناسب تيم ملي در رقابت‌هاي ليگ جهاني ورزشکاران به نحوي از زحمات ميدان انجمن سپک تاکرت قدرداني کنند.

وي افزود: علاوه بر قدرداني از رئيس و دبير انجمن بايد از زحمات مدير ادارات ورزش و جوانان استان‌هاي کردستان، زنجانف فارس و همچنين تلاش‌هاي مسئولان هيات‌هاي انجمن‌هاي ورزشي اين سه استان نيز قدرداني کرد که ميزباني مناسب و شايسته‌اي از ملي پوشان در آمادگي مناسب آنها کردند.

مهربان تصريح کرد: تيم ملي سپک تاکرا توسط مهدي رضايي مربي جوان هدايت مي‌شود از اين مسئله احساس غرور مي‌کنم. مهدي رضايي با درايت و شايستگي تيمي مناسب و با قدرتي را آماده‌ي حضور در ليگ جهاني و قهرماني جهان آماده کرده است. اميدوارم ملي پوشان سپک تاکرا بدرستي دستورات فني مهدي رضايي را در زمين پياده کنند و در رقابت‌هاي معتبر ليگ جهان با انگيزه بالا و قدرت کامل به مصاف رقباي خود روند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.