سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

افتتاح پروژه آبياري تحت فشار در شهرستان بروجن

مدير جهاد كشاورزي شهرستان بروجن، از آغاز بهره برداري از يكهزار هكتار اراضي تجهيز شده به سامانه آبياري تحت فشار در اين شهرستان، خبرداد.

روح اله معتمدي گفت: براي اجراي پروژه هاي ذكرشده 70  ميليارد و 622ميليون ريال هزينه گرديده است كه مبلغ 64  ميليارد و 794 ميليون ريال آن از محل اعتبارات بلاعوض سازمان جهاد  كشاورزي و مبلغ 6 ميليارد و 275 ميليون ريال از محل سرمايه گذاري  بهره برداران تأمين اعتبار گرديده است.
وي، با اشاره به اين كه پروژه هاي فوق در قالب 51 پروژه عمومي  و خصوصي در سطح شهرستان بروجن اجرا گرديده است، افزود: اجراي پروژه هاي فوق تأثير بسزايي در افزايش سطح زير  كشت، استفاده بهينه از منابع آبي موجود، بهبود كيفيت و كميت محصولات و بالا بردن  سطح درآمد بهره برداران خواهد داشت.
از مزاياي پروژه هاي اجرا شده فوق 284  خانوار كشاورز بهره مند مي گردند و براي 474 نفر بطور مستقيم و 544 نفر بطور غير  مستقيم اشتغال ايجاد شده است.
شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س
برچسب ها: پروژه ، آبیاری ، تحت ، فشار ، بروجن ، هفته ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.