سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان/

بهره‌برداری از 50 طرح تولیدی و خدماتی و عمرانی در قروه آغاز شد

در سومین روز از هفته دولت و تا ظهر امروز بهره‌برداری از 50 طرح تولیدی و خدماتی در قروه آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، این طرح‌ها شامل 44 طرح دامپروری نیمه‌صنعتی دام سبک و سنگین به ظرفیت 750 واحد دامی و توان تولید 250 تن تولیدات دامی در سال، 5 طرح احداث باغ سیب پایه رویشی در مجموع به مساحت 100 هکتار  و تولید سالانه 4 هزار تن محصولات باغی و ساختمان دهیاری روستای کنگره با 56 مترمربع زیربنا بود که با حضور مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها که برای 56 نفر اشتغال مستقیم و زمینه تثبیت شغل 56 نفر دیگر را فراهم کرده است و 45 روستا نیز از امکانات آن برخوردار شدند، در مجموع 15 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف صرف شده است.

بخشدار مرکزی قروه در مراسم بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای کنگره با بیان اینکه 16 دهیاری در حوزه بخش مرکزی قروه فعالیت می‌کنند، گفت: این ساختمان یازدهمین ساختمان دهیاری است که در بخش مرکزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کمال قادری افزود: زمین مورد نیاز برای احداث این ساختمان، از سوی یکی از اهالی روستا اهدا شده است.

تکمیل طرح هادی، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، تکمیل طرح آسفالت راه دسترسی، چاره‌اندیشی برای اجرایی شدن تک‌خوانی کنتور برق، تامین آب شرب روستا و مرمت شبکه آبرسانی روستا از خواسته‌های اصلی مردم کنگره بود که در حضور مسئولان مطرح شد.
برچسب ها: کردستان ، قروه ، عمرانی ، تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.