سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رئیس جمهور متناسب با ذائقه مجلس سه وزیر را معرفی کند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: همان شاخصه‌هایی که در رای اعتماد به 15 وزیر مدنظر بوده، قطعاً ملاک کار رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز خواهد بود.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: دیدگاه نسبت به توفیقی سرپرست وزارت علوم در مجلس مثبت نیست و بعید می‌دانم که در صورت معرفی بتواند رای اعتماد را از مجلس بگیرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته‌های اخیر نشان داده با پختگی و چیرگی عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم وزرای باقیمانده را نیز بر اساس همین رویکرد به مجلس معرفی کند تا متناسب با ذائقه نمایندگان سه وزیر پیشنهادی با رای بالا راهی کابینه شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همان شاخصه‌هایی که در رای اعتماد به 15 وزیر مدنظر بوده، قطعاً ملاک کار رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز خواهد بود و مجلس به دور از برخی فضاسازی‌ها و غوغا‌سالاری‌های کاذب سعی می‌کند وزرای پیشنهادی را ارزیابی کرده و به آنها رای بدهد.

حقیقت‌پور گفت: انتظار می‌رود سه وزیر پیشنهادی برای مجلس نهم با اقبال خوبی روبرو شود تا مجلس بتواند با رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی اعتماد کرده و دولت در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی بیشتر موفق عمل کند.

وی در ادامه به رای خوب و بی‌سابقه مجلس نهم به 15 وزیر پیشنهادی اشاره کرد و افزود: ما بناست که با دولت در تعامل و همفکری و هماهنگی باشیم تا در فضای شایسته بتوانیم مشکلات و نارسایی‌های مردم را برطرف کنیم/ س

برچسب ها: اردبیل ، رای ، اعتماد ، به ، وزرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.