سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان:

اين پرسپوليس را با پرسپوليس دهه 60 مقايسه نکنيد پيشنهاد سرمربيگري تيم جوانان را مي‌پذيرم

پيشکسوت فوتبال ايران در خصوص وضعيت پرسپوليس و نتيجه نگرفتن اين تيم ميگويد پرسپوليس بازيکنهاي خوبي دارد و در بازي هاي بعدي نتيجه خواهد گرفت.

حميد درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل اصلي پرسپوليس که اين سالها نتايج خوبي نگرفته تصميمات اشتباهي  که گرفته شده باعث شد که پرسپوليس امروز دچار چالش شود و اين تيم را به اين روز انداخت.

پرسپوليس امروز با پرسپوليس دهه 60 قابل مقايسه نيست

وي در رابطه با اينکه پرسپوليس کنوني و پرسپوليس گذشته خيلي تفاوت دارد گفت: پرسپوليس اين زمان را نمي توان با پرسپوليس دهه 60 مقايسه کرد پرسپوليس در آن زمان بازي هاي پرگلي داشتند و در هر بازي بازيکنان 3 تا 3 تا گل مي زدند و در 15 دقيقه اول بازي گلهاي زيادي رو به ثمر مي رساند تيمي که آن زمان بازيکنان مثل علي دايي و عابدزاده و خيلي از بازيکنان ديگر با اين تيم نمي‌توان مقايسه کرد حال هم اگر پرسپوليس بتواند بازيکناني که دارد و سروسامان بدهد حتما در بازيهاي بعدي نتيجه بهتري خواهد گرفت.

وي در خصوص تيم ملي و شرايط کنوني اش تيم و عملکردش در جام جهاني گفت: اميدوارم تيم ملي بتواندبرنامه تدارکاتي خوب و موثر برگزار کند و بتواند با تيم هاي بزرگ بازي کند و تجربياتش را براي جام جهاني بيشتر کند تا اينکه بتواند درجام جهاني عملکرد خوبي داشته باشد و از حيثيت فوتبال آسيا و از همه مهمتر از حيثيت فوتبال ايران دفاع کند.

وي در ادامه افزود: خيلي از بازي هاي ليگ مانده است و پرسپوليس مي تواند از بازيکناني خوب و قابلي که دارد استفاده کند و در بازي هاي بعدي نتيجه بگيرد .

مشکل پرسپوليس بحث تيمي دارد


درخشان در خصوص مشکل باخت هاي پرسپوليس اظهار داشت: مشکل تيم پرسپوليس فردي نيست و بحث تيمي دارد و اگر کارگروهي و تيمي خود را درست کند مي‌تواند نتايج بهتري در ادامه مسابقات ليگ برتر بگيرد و در کل تيم پرسپوليس در اين دوره از رقابت هاي تيمي کامل و خوبيه و بازيکنان خوب دارد و مي تواند نتايجش را بهبود بخشد و تغيير دهد.

پرسپوليس شانس قهرماني دارد

وي در خصوص تيم هاي مدعي اين دوره از ليگ گفت: امسال تيم هاي خوبي داريم تيم  استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد يا حتي پرسپوليس هم شانس قهرماني در اين دوره از رقابت ها را دارد اما همان طور که گفتم بايد مشلي تيمي خود را حل کند اتا بتواند از بازي هايي بعدي خود امتياز کسب کند و شرايط خود را تغيير دهد.

تجربه خوبي در داماش داشتم

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: يک دوره مربيگري که در تيم داماش داشتم تجربه خوبي برايم بود که اين در خارج از تهران بودم اتفاق نويني براي من در آن زمان بود.

پيشنهاد مربيگري تيم ملي جوانان را قبول مي کنم

همچنين وي در خصوص برعهده گرفتن تيم ملي جوانان افزود: يک دوره سرمربي تيم ملي جوانان بودم حال هم اگر پيشنهادي در اين زمينه داشته باشم و شرايط موجود باشد و امکانات در اختيارم قرار بدهند حتما قبول ميکنم./آق
برچسب ها: درخشان ، پرسپولیس ، چالش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
کیارش
۲۰:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سایت عالی ای دارین