سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس کميته مسابقات فدراسيون شمشيربازي:

بودجه اي براي شروع ليگ نداريم

رئيس کميته مسابقات فدراسيون شمشيربازي گفت: تاکنون چند استان براي شرکت در ليگ اعلام امادگي کرده اند.

عباسعلي فاريابي رئيس کميته مسابقات در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: چندين استان کشور که سال گذشته نيز در ليگ شمشيربازي حضور داشتند با فدراسيون مکاتبه کردند و آمادگي خود را براي شرکت در ليگ اعلام کردند.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه بودجه اي هنوز به فدراسيون اختصاص داده نشده است. منتظر نشسته ايم تا مسئولان وزارت ورزش بودجه اي را به ليگ اختصاص دهند تا پس از رفع مشکلات مالي فصل جديد ليگ را آغاز کنيم.

وي تصريح کرد: طبق معمول سالهاي گذشته قرار بود هفته آخر شهريور يا در نهايت هفته اول مهرماه ليگ جديد آغاز شود که با توجه به مشکل مالي که تمام فدراسيون ها از جمله فدراسيون شمشيربازي با ان روبرو است ممکن است زمان ليگ به تاريخ ديگري موکل شود تا پس از رفع مشکلات مالي کميته برگزاري مسابقات بتواند در زمان مناسب تري بازيکنان را به ليگ دعوت کند.

فاريابي ادامه داد: در ليگ آقايان تيم هاي استان هاي آذربايجان غربي، خراسان شمالي، طراوت گيلان، آذربايجان شرقي، ساري که در سال هاي گذشته در ليگ حضور داشتند اين بار نيز اعلام امادگي کردند.

وي در خصوص تيم هاي اضافه شده به ليگ 92 اظهار داشت: تيم خوزستان براي اولين بار اعلم آمادگي  کرده است تا در ليگ حضور پيدا کند تيم هاي گلستان، کرمان، ساري، کيش و قشم نيز اعلام آمادگي کرده اند اما هنوز مدارکشان را ارسال نکرده ند و با توجه به نزديک بودن ليگ اميدواريم هر چه سريعتر اقدام کنند.

رئيس کميته مسابقات شمشيربازي ادامه داد: استان زنجان نيز سال گذشته به دليل کمبود منابع مالي ترجيح داد در ليگ شرکت نکند اما امسال تصميم گرفته تا به صورت جدي در ليگ حضور داشته باشد همچنين تيم دانشگاه آزاد اسلامي نيز هنوز اعلام آمادگي نکرده است اما اميدواريم در رقبت هاي ليگ برتر حاضر شود تيم قاليشويي يزد هم که سال گذشته در ليگ حضور داشتند امکان شرکت نکردنشان در ليگ 92 وجود دارد.

فاريابي در خصوص ليگ شمشيربازي بانوان نيز افزود: تيمهاي آذربايجان غربي طراوت گيلان با دو تيم تيم خوزستان براي نخستين بار در مسابقات ليگ اعلام امادگي کردند پيش از اين يک تيم کرماني نيز اعلام آمادگي کرده است.

وي خاطرنشان کرد: تيم هاي ساري، سمنان، شهرداري همدان، البرز، نيز براي نخستين بار در مسابقات ليگ حضور دارند تيم استان اصفهان نيز که سال گذشته در مسابقات ليگ توانست به مقام نخست مسابقات دست يابد امسال هم با قدرت در ليگ حاضر خواهد شد./آق
برچسب ها: فاریابی ، شمشیربازی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.