سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

بهره برداری بیش از 300 پروژه عمرانی درسیستان وبلوچستان درهفته دولت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام بزرگداشت هفته دولت 372 طرح و پروژه عمرانی در سطح استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حاتم ناروئی طرح های بخش کشاورزی را سیستمهای آبیاری تحت فشار، احیاء و مرمت بندسارها، مرمت و بازسازی قنوات ،جایگاههای پرورش دام و طیور مجموعا با اعتبار 104 هزار و 856 میلیون ریال عنوان کرد.

حاتم نارویی گفت: اجرای 10 پروژه توسط شرکت شهرکهای صنعتی با اعتبار 36 میلیون و 300 هزار ریال در بخش شیلات 16 پروژه از جمله احداث استخر پرورش ماهی با اعتبار هزار و 690 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: برقرسانی به شهرک جهاد و اجرای 50 کیلومتر روشنایی معابر و برقرسانی به روستای فاقد برق آشار 2 با مجموع اعتبار 49 هزار و 559 میلیون ریال از جمله این پروژه هاست که در طول این هفته به بهره برداری می رسد.

همچنین ناروئی بهره برداری از 5 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان با اعتبار 199 هزار میلیون ریال از جمله بهره برداری از RO شهر زاهدان از دیگر پروژه های آماده بهره برداری عنوان کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان هزینه اجرای پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را قریب از هزار و سیصد میلیارد ریال عنوان کرد.

ناروئی گفت: در بین دستگاههای اجرایی به ترتیب سازمان جهاد کشاورزی با 18 درصد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با 17 درصد، بنیاد مسکن با 16 درصد بیشترین سهم را در بین دستگاههای اجرایی به خود اختصاص داده اند.

استاندار افزود: در توزیع شهرستانی نیزشهرستانهای ایرانشهر و هیرمند به ترتیب با 12 درصد و 11 در صد، زاهدان خاش با 10 درصد حائز رتبه های اول تا سوم شده اند .

وی در ادامه هفته دولت را فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت دانست و گفت: هفته دولت، پاسداشت خدمت دلاور مردانی است که با خدمت خالصانه به مردم ، برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین به یادگار گذاشتند

وی ادامه داد: هفته دولت یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که باایثار جان خویش در راه خدمتگزاری به مردم و محرومان و مستضعفان نام نیک و جاودانی را به یادگار گذاشتند ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.