سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام شجوني:

حداد عادل تنها کانديداي اصولگراي پيرو اصول جامعتین/ رمز پيروزي اصولگرايان در پيروي از آراي جامعتین است

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: پيروي و تبعيت از نظرات جامعتين، رمز پيروزي اصولگرايان و تحكيم پايه‌هاي اصولگرايي است.

"حجت‌الاسلام جعفر شجوني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره چگونگي فعاليت و جايگاه اصولگرايان در جامعه اظهار داشت: اصولگرايان هيچ‌گاه دچار افراط نشده‌اند، بلکه اين مسئله بيشتر درباره اصلاح‌طلبان و رويكردشان در مجلس ششم و شكل‌دهي فتنه 88 صدق مي‌كند.
 
وي با بيان اينكه اصولگرايان با پاي‌بندي بر اصول اساسي رويكردهاي خود را اعمال مي‌كنند، گفت: در انتخابات اخير مردم شاهد عدم اتحاد و وحدت اصولگرايان بودند و اين مسئله كمي به اين جريان سياسي خدشه وارد كرد، اما مسلم است كه "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر روحاني" اصلاح‌طلب نيست و کسي نمي‌تواند مدعي چنين امري باشد.
 
حجت‌الاسلام شجوني پيروي و تبعيت از جامعتين را رمز پيروزي اصولگرايان و تحكيم پايه‌هاي اصولگرايي در جامعه دانست و تصريح كرد: هر اصولگرايي بايد با گوش فرا دادن به جامعتين درصدد جلب رضايت آن‌ها تلاش كند، چرا كه جامعه مدرسين و روحانيت مبارز طي 33 سال اخير امتحان خود را در عرصه‌هاي مختلف پس داده‌اند، لذا همه بايد در سياست‌ها تابع آن‌ها عمل كنند.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتخابات اخير به غير از "حداد عادل" کسي از اين اصل پيروي نکرد و تا لحظه آخر در عرصه ماندند.

انتهای پيام/
برچسب ها: حزب ، شجونی ، مبارز ، تحزب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.