سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن زاهدان - چابهار

استاندار سیستان و بلوچستان از اختصاص دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن زاهدان ـ چابهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حاتم نارویی در آیین افتتاحیه فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر که با حضور مسئولان، امام جمعه و مردم غیور این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: مجوز ترک تشریفات راه‌آهن زاهدان- چابهار که از آرزوهای دیرینه مردم منطقه است، به مبلغ دو هزار میلیارد تومان اخذ شده و مقرر شده توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اجرایی شود، این پروژه هم‌اکنون در مرحله انعقاد قرارداد است.

وی گفت: امسال 372 طرح و پروژه با اعتبار 130 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این تعداد پروژه در زمینه‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان مورد بهره‎برداری قرار می گیرد. از این تعداد طرح و پروژه 51 طرح و پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان مربوط به شهرستان ایرانشهر است.

نارویی افزود: 228 پروژه در 18 فصل با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در شورای برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان برای شهرستان ایرانشهر مصوب شده است.

وی با اشاره به خدمات زیربنایی انجام شده در سیستان و بلوچستان بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتبارات بسیاری را در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه راه برای سیستان و بلوچستان هزینه کرده که از جمله آن برنامه‌ریزی بیش از دو هزار میلیارد تومان برای پروژه راه آهن زاهدان ـ چابهار است که این رقم نشان از توجه نظام به استان‌های محروم به ویژه سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت، روز گذشته به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

وی علاوه بر بازدید از طرح‌های نیمه تمام و افتتاح چند پروژه در نیکشهر، با خانواده معظم شهدای نیکشهر دیدار کرد.

حاتم نارویی تاکنون با بیش از 500 خانواده شهید در این استان دیدار کرده چرا که معتقد است امروز سربلندی نظام در عرصه‌های مختلف مرهون جانفشانی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان است./س

برچسب ها: راه آهن ، زاهدان ، چابهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.