سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

هر استانی باید پایگاه امداد و نجات هوایی داشته باشد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: باید به جایی برسیم که هر استانی پایگاه امداد و نجات هوایی داشته باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد مظفر دقایقی پیش در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین اظهار داشت: مردم پشتوانه جمعیت هلال احمر هستند و هیچ کس در این جمعیت کار نمی‌کند، مگر اینکه خود را متعلق به هلال احمر بداند.

وی ادامه داد: امدادگرها با وجود اینکه جوان هستند، زندگی خود را صرف خدمت‌رسانی کرده و در تمام حوادث ناگوار و وقایع طبیعی حضور دارند و به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشکر از استانداری، مدیریت بحران و شهرداری قزوین افزود: با تعامل خوبی که بین این دستگاه‌ها بود، پایگاه امداد و نجات هوایی در استان قزوین افتتاح شد.

مظفر عنوان کرد: حوادث از جمله مسائلی است که نمی‌دانیم کی و کجا اتفاق می‌افتد که این از اسرار آفرینش به حساب می‌آید و برای تکامل تفکر انسان و ایجاد حس انسان‌دوستانه بین آنها آفریده شده است.

این مسئول با بیان اینکه در هر حادثه‌ای به نکته‌های جدید برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: باید روز به روز تجهیزات و امکانات خود را توسعه دهیم و آنها را به روزرسانی کنیم، چرا که در پی وقوع هر حادثه‌ای به مسائل جدیدی برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: استان قزوین در بخش امدادرسانی عملکرد خوبی داشته و با حضور به موقع در حوادث از خسارت‌های احتمالی جلوگیری کرده است.

مظفر اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تجهیزات امداد و نجات هوایی همانند امداد و نجات زمینی توسعه و گسترش پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: باید به جایی برسیم که در هر استان پایگاه امداد و نجات هوایی مستقر باشد و در کمترین زمان ممکن به مردم کمک‌رسانی کند.

مظفر با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین گفت: این استان خط مواصلاتی 12 استان است و در شمال و جنوب آن حوادث ناگواری رخ داده، به همین دلیل پایگاه امداد و نجات هوایی را در استان قزوین ایجاد کردیم تا در صورت لزوم با تجهیزاتی که در اختیار دارد به کمک استان‌های همجوار نیز کمک‌رسانی کند.
برچسب ها: پایگاه ، امداد ، نجات ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.