سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات امروز 4 شهريور 92؛

فراز و فرود در بازار سرمايه/شاخص به عقب بازگشت

بازار بورس اين روزها شاهد فراز و فرودهاي اين است به طوريکه شاخص از 61 هزار واحدي به 60 هزار واحدي نزول کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران امروز دوشنبه 4 شهريور ماه تالار شيشه اي از اولين روز شروع معاملات اين هفته روند مثبتي را طي کرد و در روز يکشنبه 3 شهريور با ثبت دو رکورد 60 و 61 هزار و احدي به کار خود پايان  داد ديروز در بازار سرمايه شاهد خودکفايي پالايشگاه ها بوديم و سهام شرکت پالايش نفت بندرعباس پس از برگزاري مجمع عمومي بازگشايي شد و نماگر شاخص را بالا برد.

بنابراين گزارش در بازار خودرو نيز سرپرست مديرعامل پارس خودرو از شفاف سازي اين شرکت خبر داد و از به قدرت باقي ماندن آخرين پيش بيني سود هر سهم سال 92 شرکت پارسي خبر داد.

نماگر بورس امروز روز منفي را سپري کرد به طوريکه شاخص کل با افت 483 واحدي به عدد 60 هزار و 680 واحد، شاخص صنعت با افت 389 واحدي به دد 51 هزار و 53 واحد، شاخص بازار اول با افت 385 واحدي به عدد 47 هزار و 304 واحد و شاخص بازار دوم با افت 787 واحدي به  عدد 104 هزار و 841 واحد رسيد.

بيشترين تاثير را نماد پالايش نفت بندرعباس با افت 96 واحدي، مديريت پروژه هاي نيروگاهي با افت 52 واحدي، ملي صنايع مس ايران با افت 49 واحدي، سن. نفت و گاز و پتروشيمي تامين با افت 30 واحدي بيشترين تاثير را در افت شاخص امروز داشتند.

بنابراين گزارش بانک ملت، س. نفت و گاز و پتروشيمي تامين، سرمايه گذاري آتيه دماوند و ايران خودرو از نمادهاي پر بيننده بازار امروز بودند.

بيشترين حجم معامله را صنايع پتروشيمي خليج فارس، نفت بهران، صنعتي بهشهر، توسعه صنايع بهشهر را به خود اختصاص دادند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، بازار ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.