سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل راه و شهرسازي فارس خبر داد ؛

افتتاح پروژه هاي راهسازي و راهداري با اعتباري افزون بر 1 هزار و 480 ميليارد ريال در هفته دولت

مدير كل راه و شهرسازي استان فارس، از افتتاح 6 پروژه بزرگ راهسازي و راهداري با اعتباري بالغ بر 1 هزار و 480 ميليارد ريال در هفته دولت در فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان فارس، مهندس هوشنگ عشايري اظهار داشت: براي اين پروژه ها كه در حوزه هاي راهسازي و راهداري انجام شده اعتباري بالغ بر 1 هزار و 480 ميليارد ريال صرف شده است.

قائم مقام وزير در استان فارس خاطرنشان ساخت: بيش از 45 كيلومتر روكش آسفالت محور خرامه – كربال با اعتبار 60 ميليارد ريال، 77 كيلومتر روكش آسفالت به روش بازيافت گرم در محورهاي شيراز- اصفهان و شيراز – جهرم با اعتبار 100 ميليارد ريالي، خط كشي راه هاي استان، اجراي حفاظ ، نيوجرسي و گارد ريل در سراسر استان با اعتباري بيش از بر 30 ميليارد ريال از جمله پروژه هاي راهداري است كه در هفته دولت به بهره برداري مي رسند.

عشايري اضافه كرد: هم چنين در حوزه راهسازي پروژه هايي چون احداث بزرگراه كمربندي آباده با حجم 20 كيلومتر و اعتباري بالغ بر 400 ميليارد ريال،احداث راه اصلي سوريان – توتك در شهرستان بوانات به طول 20 كيلومتر و اعتبار 750 ميليارد ريالي، افتتاح 14 كيلومتر از باند دوم شيراز- بوشهر با اعتبار 140 ميليارد ريال نيز از جمله پروژه هاي حوزه راهسازي است كه در هفته دولت افتتاح مي شوند.

وي در پايان گفت: اين پروژه ها در مجموع با اعتبار 1 هزار و 480 ميليارد ريال در هفته دولت به بهره برداري مي رسند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.