سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربردي کردن پژوهش‌هاي دانشگاهي معضلات صنعتي را حل مي‌کند

"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی" گفت: باید پژوهش‌هاي دانشگاهي کاربردی شود، زیرا بسیاری از مسائل و معضلاتی که بر سر راه امور مدیریتی، صنایع و توليدات قرار دارد را از ميان برمي‌دارد.

مصطفی ملایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه وزیر علوم باید بیش از پیش به بحث علم و جایگاه آن در بین دانشگاه‌ها و دانشجویان و نظام آموزشی بپردازد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون به جایگاه خوبی در زمینه تولیدات علمی و مقالات دست یافته‌ایم، لذا بهتر است وزیر علوم با برنامه‌ریزی صحیح، جایگاه علمی کشورمان را در رنکینگ جهانی ارتقا بخشد تا در سال‌های آتی در سطح کشورهای تک رقمی قرار بگیریم.
 
وی برنامه‌ریزی را لازمه تبدیل کشور به صادر کننده علم دانست و افزود: با توجه به نقش تحقیق و پژوهش در تولید علم، دو مقوله برنامه‌ریزی و تلاش می‌توانند در رسیدن به این مهم موثر باشند.
 
ملايي استفاده بهینه از متخصصان و تقبل هزینه‌های لازم را از کارهای ضروری برشمرد و تصریح کرد: لازم است با جذب افراد متخصص و همچنین با اختصاص هزینه‌های بیشتر در این زمینه سطح علمی کشور را ارتقا بخشیم.
 
 مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در پایان به جنبش نرم‌افزاری علوم اسلامی و اهمیت آن از منظر مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: باید پژوهش‌هاي دانشگاهي کاربردی شود، زیرا بسیاری از مسائل و معضلاتی که بر سر راه امور مدیریتی، صنایع و توليدات قرار دارد را از ميان بر مي‌دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملایی ، وزیر ، علم ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.