سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

دستاوردهاي کارگروه عفاف و حجاب در مدارس و دانشگاه‌ها ارائه شود

آيت‌ا... علم‌الهدي گفت: دستاوردها و برنامه‌هاي كارگروه عفاف و حجاب اداره كل تبليغات اسلامي استان در مدارس و دانشگاه‌ها ارائه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امام جمعه مشهد در ديدار با مسئولان كارگروه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي گفت: اقدامات برنامه‌ريزي شده به‌منظور توسعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به‌ويژه در بخش آموزش و پرورش اقدامات بسيار ارزشمندي است كه اداره كل تبليغات اسلامي استان انجام داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با تاكيد بر هرچه بهتر اجراشدن برنامه‌هاي تهيه‌شده در كارگروه عفاف و حجاب تبليغات خراسان رضوي گفت: حضور بانوان انديشمند و اساتيد مجرب آقا در كلاس‌ها متناسب با جنسيت مخاطبان، يكي از اقداماتي است كه بايد به آن توجه شود.
وي افزود: استفاده از هنر در قالب برنامه‌هاي علمي هنري به‌ويژه در دانشگاه‌ها مي‌تواند تاثيرگذاري برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را بيشتر كند.
گفتني است؛ مديركل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، معاونت فرهنگي و پژوهشي به همراه مسئولان كارگروه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تبليغات اسلامي استان و جمعي از اساتيد گفتمان‌هاي ديني در جلسه ديدار با امام جمعه مشهد حضور داشتند/س.


برچسب ها: ارائه ، دستاورد ، عفاف ، حجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.