سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی محرومیت یک ساله مربی فرخی باقر شهر؛

سلیمانی: این حکم قابل تجدید نظر است/تحقیقات لازم درباره داور مسابقه در حال انجام است

دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران گفت: مربی فرخی باقر شهر به علت ضرب و شتم داور یکسال از مربیگری محروم و همچنین 2 میلیون و 500 هزار تومان جریمه نقدی شد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: در حال حاضر  فعالیت مربی باقر شهر به حالت تعلیق در آمده است و همچنین این مربی یک هفته فرصت دارد تا نسبت به رای صادره شکایت کند، به هر حال این حکم قطعی نیست و قابل تجدید نظر است.

 سلیمانی درباره وضعیت داور این بازی گفت: پرونده ضرب و شتم داور باز است و ما بر اساس بندی که گذاشتیم تحقیقات لازمه را در مورد این داور انجام می دهیم، داور مسابقه نوجوانان باقر شهر با راه آهن کارهای غیر حرفه ای انجام داده است به خاطر همین بعد از چند روز عکس هم برای داور صادر می کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: این بازی در دانشگاه  تهران برگزار شد و نیروی انتظامی در آنجا نبود و فقط حراست دانشگاه این بازی را تامین کردند به نظرم نبود نیروی انتظامی در یک بازی غیر قانونی است.

وی در مورد جریمه تیم فرخی باقر شهر گفت: این یک مسئله شخصی است و ارتباطی به تیم فرخی باقر شهر ندارد تا این تیم را جریمه کنیم.

 سلیمانی تصریح کرد: زیر ساختارهای فوتبال ما مشکل دارد فدراسیون فوتبال با یک کلاس چند روزه گواهی مربیگری می دهد که این اقدام نادرست است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از مربیان مسائل اخلاقی را رعایت نمی کند و بازیکنان و خانواده ها شکایت های فروانی به اخلاق مربیان می کنند./آق
برچسب ها: حکم ، قابل ، تجدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.