سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس:

امکان تمديد مهلت نصب ايربگ وجود دارد

نعمتي در واکنش به آخرين مهلت خودروسازان جهت نصب دو ايربگ در شهريورماه گفت: با توجه به اينکه ايربگ هاي مصرفي، توليد داخل نيستند نمي توان چرخه توليد به دليل عدم نصب ايربگ متوقف کرد.

بهروز نعمتي نماينده مردم همدان و اسدباد در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه، امکان تمديد مهلت داده شده به خودروسازان جهت نصب دو ايربگ وجود دارد؛‌ اظهار داشت: مسئله نصب دو ايربگ در خودروهاي داخلي حدود 2 تا 3 سال است که مطرح شده و به دليل اينکه ايربگ هاي مصرفي توليد داخل نيستند نمي توان چرخه توليد را به دليل عدم نصب اين ايربگ ها متوقف کرد.

وي به شرايط کنوني حوزه خودروسازي اشاره کرد و گفت: هم اکنون توليد خودرو سازان زير 50 درصد ظرفيت است از اين رو پرداختن به حاشيه هايي همچون نصب ايربگ، تنها موجب بر هم ريختگي بيشتر اين موزه مي شود.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينکه از لحاظ امنيتي نصب ايربگ ضروري است افزود: از لحاظ استاندارد اين عمل کامل منطقي است ولي لازم است با در نظر گرفتن شرايط خودروسازان سخن از عدم تمديد مهلت نصب زده شود.

نعمتي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه خودرو ملي در کشورما، به معناي واقعي به کار گرفته نميشود لازم است مسئولين مربوطه، واقعيت ها را در نظر بگيرند و بعد خواستار انجام عملي شوند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: ایربگ ، صنایع ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.