سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/نماينده مجلس:

علم پزشكي ايران دنيا را به حيرت واداشته است

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: علم پزشكي در ايران از گذشته هاي دوره تاكنون در دنيا سرآمد بوده است و موجب حيرت بسياري از دانشمندان و نخبگان علم پزشكي جهان شده است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، بيژن نوباوه يكشنبه شب در آيين گراميداشت روز پزشك در ياسوج افزود: امروزه بسياري از دانشمندان و جامعه پزشكي در دنيا كتاب ها و يادداشت هاي ابوعلي سينا ستاره پرفروغ طب در ايران و جهان را مورد استفاده قرار مي دهند.
وي علم پزشكي را يكي از باارج ترين علوم دانست و اظهار كرد: تمامي لحظات و عمر يك پزشك مفيد و ارزشمند است.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي مشكلات و تنگناهاي موجود ميان جامعه پزشكي گفت: يكي از اولويت هاي اساسي دولت پيگيري و رفع معضلات كنوني حوزه سلامت و ارتقا جايگاه علم پزشكي در كشور است.
وي دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي را از نيروهاي مخلص ، جهادي و پزشكان مجرب و متخصص دانست و ابراز اميدواري كرد: مشكلات بخش بهداشت و درمان با همكاري دولت ،مجلس و متوليان امر بهداشت در كشور قابل حل است.
رييس دانشگاه علوم پزشكي ياسوج نيز در اين آيين گفت: آفت مهم در حرفه پزشكي تكيه كردن بيش از حد بر روي مسايل مادي است.
دكتر سيد حسام الدين نبوي زاده از در دست ساخت بودن هشت بيمارستان در شهرهاي مختلف استان خبر داد و گفت: با بهره برداري از اين بيمارستان ها تحولي شگرف در حوزه بهداشت و درمان اين استان رخ خواهد داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، به مناسبت روز پزشك بيش از 100 پزشك عمومي ، متخصص، دندانپزشك ، داروساز و رشته هاي مختلف پزشكي شب گذشته در آيين باشكوهي در ياسوج تجليل شدند./س
برچسب ها: علم ، پزشکی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.