سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تايمز فاش کرد:

انگليس از آمريکا خواسته براي حمله موشکي به سوريه در روزهاي آينده آماده شود/ آمادگی نیروی دریایی انگلیس برای حمله به سوریه

روزنامه تايمز لندن با اشاره به جزئيات گفتگوي تلفني اوباما و کامرون اعلام کرد: انگليس از آمريکا خواسته تا براي حمله موشکي به سوريه در روزهاي آينده آماده شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست؛ در اين گزارش آمده است: ديويد کامرون نخست وزير انگليس از باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا خواسته است در پاسخ به حمله شيميايي ادعا شده در سوريه، براي حمله به سوريه آماده باشد.

تايمز مي افزايد: کامرون از اوباما خواسته درباره اين موضوع فکر کند و قرار است طي امروز يا فردا بار ديگر در تماس تلفني در اين خصوص رايزني کنند.

طبق گزارش منتشر شده در اين روزنامه، کشتي‌هاي نيروي دريايي انگليس براي مشارکت در حملات احتمالي با موشک‌هاي کروز در کنار نيروهاي آمريکايي، آماده مي‌شوند و اين در حالي است که فرماندهان نظامي فهرستي از اهداف ممکن را در سوريه، فراهم مي‌آورند.

نيروي دريايي انگليس از اظهار نظر در خصوص مکان کنوني زيردريايي‌هاي خود خودداري، اما اعلام کرد اين زيردريايي‌ها به سمت کانال سوئز در حرکت هستند.

منابع وابسته به دولت انگليس تاييد کردند حمله نظامي نيز يکي از "گزينه‌هاي روي ميز" بوده، اما تا کنون تصميمي در خصوص آن گرفته نشده است.

پيش از اين نيز آنتي وار گزارش داده بود انگليس، آمريکا و فرانسه براي حمله به سوريه در دو هفته آينده آماده مي شوند.


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.