سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم زاده: استقلال بازی خوبی داشت/تابع ضوابط مدیران باشگاه هستم

سرمربی راه آهن سورینت گفت: من با تغییراتی که در تیم داده‌ام از کارم راضی ام اما در هر حال تابع ضوابط مدیران باشگاه هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم راه آهن سورینت پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال بازی خوبی داشت و در نیمه نخست بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند به زمین آمدند و در نیمه دوم با تجربه تر ها بازی کردند.

نیمه اول  را خوب آغاز نکردیم و گل خوردیم ولی در نیمه دوم بهتر بودیم و با برنامه گل زدیم.

وی در مورد اینکه در 6 بازی 5 امتیاز بدست آورده اید ادامه داد: من کارم این است و از عملکرد خود راضی ام و می دانم چه کار کرده ام. نتیجه آخر لیگ مهم است، البته مدیریت نتیجه می خواهد و هر وقت مرا عوض کنند مشکلی نخواهم داشت.

وی در مورد تغییر برنامه لیگ و لغو اردوی تیم ملی، گفت: . می‌خواهیم به جام جهانی برویم و روزهای فیفا را نباید به راحتی از دست بدهیم. تغییر برنامه خوب است البته اینکه از قبل عنوان می‌کنند. اگر بازی‌ها را هفته به هفته انجام بدهیم در لیگ به سودمان خواهد بود.

ابراهیم زاده گفت: با تیم دلخواهم فاصله زیادی دارم. هنوز چند بازیکن جوان را به بازی نگرفته ام، برای اینکه یک سر مربی جدید ایده هایش را به مرحله اجرا برساند نیاز به زمان است. در فوتبال ما نتیجه گرا هستند و مانند لیگ های عربی زود مربی را تغییر می دهند. در هر حال تابع ضوابط مدیران باشگاه هستم.

وی با اشاره به اینکه در آینده در بازیکنان راه آهن سورینت تحولات خوبی ایجاد خواهد شد خاطرنشان کرد: چه من باشم چه من نباشم راه آهن حرکت صحیحی را انجام می‌دهد و روال خود را طی می‌کند این حق مدیریت باشگاه است که هر تصمیمی دوست داشته باشد بگیرد.

وی ادانه داد: من با تغییراتی که در تیم داده‌ام از کارم راضی هستم اما شاید مدیریت راضی نباشد من بی‌اطلاع هستم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.