سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دولت باید از همه ظرفیت های نظام استفاده کند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با شعار تدبیر باید از همه ظرفیت های رشد کرده در نظام جمهوری اسلامی استفاده کندو خواسته ها را در همه زمینه ها برطرف سازد.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در هفته دولت گفت:دولت یازدهم آغازین روز های مدیریت خود را می گذراندو باید از ظرفیت های خوب استفاده کندو برنامه ها و طرح های خوب برای کاهش مشکلات در جهت خدمت به مردم تداوم داشته باشد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :توجه به صنعت و سرمایه گذاری و کارآفرینی از گذشته شروع شده است و ادامه خواهد داشت در دولت دهم برای رفع مشکلا ت در این زمینه ها تلاش های زیادی صورت گرفته است و در زمینه راه و شهر سازی در این شهرستان هنوز مواردی وجود دارد که در مرحله مطالعات برای اجرایی شدن قرار دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از پروژه ها در زمینه های مختلف در شهرستان پردیس نیمه تمام است که برای تکمیل آنها از وزارت خانه های مختلف قول همکاری خواهیم گرفت و این معضل را هم برطرف خواهیم کرد.

افتخاری اظهار داشت :ما قائده بازی را قبول کردیم که وارد مجلس شورای اسلامی شدیم و تمام مشکلات و سختی های کار را با آگاهی کامل درک کردیم و کار و فعالیت خود را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم انجام می دهیم ما در مجلس مرتب سر کار هستیم و موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:در مجلس شورای اسلامی فرقی ما بین نمایندگان زن و مرد وجود ندارد و همه از اختیارات یکسان در حوزه بحث و بررسی موارد مختلف برخوردار هستنددر این رابطه فراکسیونی و رودر رو مسائل مانند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت ریاست محترم جمهوری حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی مسائل مورد بررسی قرار گرفته است.

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: دولت با شعار تدبیر باید از همه ظرفیت های رشد کرده در نظام جمهوری اسلامی استفاده کندو خواسته ها را در همه زمینه ها برطرف سازد.بسیار خوب است که برنامه های مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه ملی زنده نمایش داده شود تا مردم به شکل مستقیم با فعالیت های نمایندگان در طرح و بررسی موضوعات مختلف خورد و کلان کشور در ارتباط باشند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.