سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسیني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آخرین تحولات منطقه با حضور سخنگوی دستگاه دیپلماسی در کميسيون امنيت ملي بررسي شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون آخرین تحولات منطقه با حضور سخنگوی دستگاه دیپلماسی بررسی شد، گفت: نمایندگانی در دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین‌المللی فلسطین و هیات نظارت بر سفرای خارجی انتخاب شدند.

"سید حسین نقوی‌حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درتشریح جلسه امروز (يکشنبه، 3 شهريور) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز، آخرین تحولات منطقه با حضور عباس عراقچی سخنگوی وزارت امورخارجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام اخیر معارضان و تروریست‌های سوری در استفاده از سلاح‌های شیمیایی و متهم کردن دولت سوریه با هدف سناریوسازی برای مداخله نظامی قدرت‌های بیگانه با مدیریت لابی صهیونیسم و عکسل العمل آمریکا در قبال این موضوع از مباحث مطروحه در جلسه امروز بود.
 
وی ادامه داد: درباره تصمیم‌گیری دولت برای انتقال مسئولیت پیگیری پرونده هسته‌ای کشورمان به وزارت خارجه و یا باقی ماندن در شورای عالی امنیت ملی و تغییر و تحول در سفارتخانه‌ها و جابه‌جایی سفیران مبنی براینکه احکام سفرا سه ساله است و طبق معمول هر ساله یک سوم سفرا جابه جا می‌شوند و اینکه مطبوعات اینگونه وانمود می‌کنند که تغییرات با تغییر دولت انجام می‌شود با واقعیت انطباق ندارد از جمله مباحث بخش اول جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور سخنگوی دستگاه دیپلماسی بود.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در ادامه جلسه و دستور دوم وحید احمدی و حسین سبحانی به عنوان اعضای دبیر خانه دائمی کنفرانس‌های بین‌المللی فلسطین انتخاب شدند.
 
وی تصریح کرد: برای انتخاب دو عضو هیات نظارت بر سفرهای خارجی پس از رای گیری نوذر شفیعی با 14 رای و حسن کامران با 9 رای انتخاب شدند تا به صحن علنی معرفی شوند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه انتخاب 9 نفر از اعضای کمیسیون جهت شرکت در کمیسیون مشترک لایحه تمدید قانون استخدام نیروی انتظامی به بحث گذاشته شد و در نهایت حجت‌الله سوری، محمد حسن آصفری، فتح‌الله حسینی، سید احمدرضا دستغیب، محمد اسماعیلی، جواد کریمی‌قدوسی، اسماعیل کوثری، محمدرضا محسنی‌ثانی و عباسعلی منصوری آرانی جهت شرکت در کمیسیون مشترک انتخاب شدند.

انتهاي پيام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.