سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فرهنگسرای معرفت برگزار می شود؛

بررسی "ارتباط تغذیه با افسردگی" در برنامه سیب سلامتی

نشست موضوعی «بررسی ارتباط تغذیه با افسردگی» روز سه شنبه 5 شهریور ساعت 10 در برنامه سیب سلامتی فرهنگسرای معرفت میزبان علاقه مندان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در راستای بالا بردن اطلاعات و سطح آگاهی خانواده ها از تغذیه سالم و تاثیر آن بر نحوه زیست انسان، فرهنگسرای معرفت سومین جلسه نشست تغذیه خود را با حضور «دکتر زارع» برگزار می کند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهد ‎ ‎ کمبودهای تغذیه‌ای و فقر غذایی به همراه نوع مواد غذایی مورد مصرف، در بروز ‎ ‎ افسردگی موثر است و با تغییر در نوع تغذیه بیمار می‌توان افسردگی را کاهش ‎ داد. بر همین اساس، برنامه سیب سلامتی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 با هدف بهبود شیوه های زیست، تغذیه و هدایت در مسیر سبک زندگی سالم ایرانی- اسلامی، به صورت دوره ای  برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تغذيه بر بهداشت رواني تاثير مستقيم دارد و بر اساس مستندات پزشكي و علمي ثابت شده، غذاي بد و نامرغوب، سلامت روان شما را به خطر مي‌اندازد.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ مذکور به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر همت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44301444 تماس حاصل نمایند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.