سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان ؛

قهرمانی و موجرلو در نیمه نهایی/ اکبری به یک چهارم نهایی رسید /خدیور حذف شد

روز دوم وپایان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان هم اکنون درکشور صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان نمایندگان اوزان 46 و‌76 کیلوگرمکشورمان به نیمه نهایی رسیدند.اسماعیل پور پس از شکست مقابل حریف ژاپنی در انتظار حضور درگروه شانس مجدد است و حسین خدیور هم حذف شد.

بر این اساس در وزن 46 کیلوگرم خیرالله قهرمانی در دور نخست مقابل داویلا از ویتنام به برتری رسید و در دور دوم هم از سد بالاز ایجید از مجارستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی با شکست وادزیم تراخاف از بلاروس به نیمه‌نهایی رسید.

حسین خدیور در وزن 54 کیلوگرم در دور اول نتیج را به زانابازار از مغولستان ‌واگذار کرد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد وی از دور مسابقات کنار رفت./مح

در وزن 63 کیلوگرم علی اسماعیل‌پور مقابل نیکولیشویلی از گرجستان پیروز شد وی در مرحله بعدی انیس اوچلو ازترکیه را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فوجینامی از ژاپن مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر ژاپنی به فینال شانس خود را برای مدال برنز در گروه شانس مجدد انتحان کند

در وزن 76 کیلوگرم علی موجرلو در دور اول یونل تولگا از ترکیه را مغلوب کرد.وی با برتری مقابل پاپکوف ازاوکراین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد وبا شکست گادجی ماگومدوف از آذربایجان به نیمه‌نهایی رسید.

علی‌اصغر اکبری در 100 کیلو پس از استراحت در دور نخست با برتری مقابل یوسف حسنوف از قزاقستان به مرحله یک چهام نهایی رسید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.