سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي نامه‌اي به فدراسيون فوتبال صورت مي‌گيرد؛

اعتراض بازيكنان استقلال به توپهاي استفاده‌شده در ليگ برتر

طبق اطلاع ما از منابع آگاه چند بازیکن تیم فوتبال استقلال اعتراض جدي خود را نسبت به توپهای استفاده‌شده در لیگ برتر اعلام کردند و خواهان پيگيري اين موضوع از سوي مسئولين فدراسيون فوتبال شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران بصورت جدی اعتراض خود را نسبت به توپهای مورد استفاده در لیگ برتر اعلام کرده و حتی در جریان تمرینات استقلال از مسئولین تیم خواست تا بصورت مداوم پیگیر این موضوع باشند تا هر چه سریعتر راهکاری در این مورد ارائه شود و بازیکنان بتوانند با توپهایی با کیفیت بالاتر بازی‌های لیگ را ادامه دهند.

اعتراض بازيكنان مدتهاست آغاز شده اما در این خصوص اقدام جدی صورت نپذیرفته است اما اعلام شده که مسئولین چند تیم بدلیل اعتراض شدید بازیکنان خود قصد دارند در این مورد با مسئولین در فدراسیون جلسه برگزار کرده و این موضوع را حل و فصل کنند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که با ارسال نامه‌ای اعتراض‌آمیز به فدراسیون درخواست رسمی خود را در این خصوص به مسئولین ارائه می‌کنند تا هر چه سریعتر در این مورد اقدامات لازم انجام بپذیرد.

از طرفی، بازیکنان این تیم مدعی شدند که توپهای لیگ باید تغییر کند زیرا کیفیت آنها برای بازی‌های لیگ و بازیکنان مطلوب نیست./مح
برچسب ها: نامه ، اعتراض ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.