سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کتاب «گفتمان نقش حدیث در تفسیر» منتشر شد

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب «گفتمان نقش حدیث در تفسیر» خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد روحانی با اشاره به چاپ کتاب گفتمان نقش حدیث در تفسیر قرآن اظهار کرد: این کتاب شامل مجموعه سخنرانی‌ها و میزگردهای همایش نقش حدیث در تفسیر قرآن است که به همت گروه تفسیر و علوم قرآن موسسه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: حاصل گفت‌وگوهای پژوهشگران شرکت‌کننده در این برنامه مانند آیت‌الله مصباح‌یزدی، حجج اسلام محمود رجبی، غلامرضا فیاضی،‌ احمد عابدی، علی اکبر بابایی و غلامعلی عزیزی‌کیا در این کتاب منتشر می‌شود.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: از مباحث مهم تفسیر‌پژوهی چرایی و چگونگی استفاده از احادیث معصومان در تفسیر بوده و این مسئله از دیرباز، محور بحث قرآن‌پژوهان قرار گرفته و نکات بسیاری درباره آن مطرح شده و با ظهور رویکرد اخباری‌گری بر پایه استفاده حداکثری از احادیث در حوزه دین‌شناسی و از جمله تفسیر قرآن استوار شده است.

کتاب گفتمان نقش حدیث در تفسیر قرآن به کوشش غلامعلی عزیزی‌کیا در 100 صفحه تألیف شده و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با قیمت 2 هزار و 700 تومان و شمارگان هزار عدد منتشر شد./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، نقش ، حدیث ، تفسیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.