سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

برای تبدیل بخش خوروش رستم به شهرستان تلاش می شود

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش و پیگیری برای تبدیل خورش رستم خلخال مرکزیت هشتجین به شهرستان ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه با اشاره به قول های داده شده از سوی مسوولان ارشد استان به مردم هشجین برای ارتقای این منطقه به شهرستان افزود: در نتیجه این پیگیری ها ارتقای این بخش به شهرستان در دستور کار دولت دهم قرار گرفته بود و امیدواریم با تصویب آن در دولت یازدهم در آینده شاهد تبدیل بخش خورش رستم به مرکزیت شهر هشجین به شهرستان هشجین باشیم.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه خلخال به مجره گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه مردم شهرستان خلخال از اولین بزرگراه موجود در منطقه بهره مند می شوند.

وی با بیان این که عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه خلخال به سه راهی مجره به طول 9 کیلومتر بصورت امانی توسط اداره راه و شهرسازی خلخال در حال اجرا است اظهارامیدواری کرد با تکمیل این پروژه مردم خلخال از مزایای اولین بزرگراه در ابتدای مسیر جاده های گردشگری خلخال به اسالم و خلخال به پونل برای دسترسی به استان گیلان بهره مند شوند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تبدیل ، بخش ، خوروش ، رستم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.