سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی زاده:

با تونی مذاکره نکردیم/ معايب و مشکلات تيم را با همکاري جلالي برطرف مي‌کنيم

عملکرد ضعیف تیم تراکتورسازی طی 6 هفته گذشته شایعه بازگشت تونی اولیویرا به این تیم را افزایش داد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این مورد گفت: هیچ مذاکره ای با مربی دیگری از جمله تونی اولیویرا انجام نشده است و کارمان را با مجید جلالی ادامه می دهيم، این در حالی است که برخی اخبار و شایعات در باشگاه تراکتورسازی حاکی از مذاکره تبریزی ها با این مربی پرتغالی است.

این شایعات در حالی دهان به دهان در تبریز می پیچید که نزدیکان مدیرعامل تراکتورسازی نیز بر اين موضوع صحه گذاشتند. با این حال زینی زاده این خبر را تکذیب می کند و مدعی است بعد از بازي با سايپا به وضعیت مجید جلالی و شاگردانش رسيدگي خواهد کرد.

ما به دنبال بازيکن حاشيه‌سازي نمي‌رويم

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص گفته‌هاي عضو هيات مديره اين تيم گفت: همه اعضاي هيات مديره با يکديگر هماهنگ هستند و هيچ وقت به تنهايي تصميم به برکناري جلالي نمي‌گيرند.

حميد زيني زاده  افزود: ما از 4 بازي 6 ديدار خارج از خانه 6 امتياز گرفتيم که اين معقولانه است. فقط در بازي خانگي امتيازات کامل را نتوانستيم بدست آوريم که اين موضوع قابل تأمل است.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه بيان داشت: براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته قرار است بعد از بازي با سايپا جلسه اي با کادر فني داشته باشيم تا معايب و مشکلات تيم را با يکديگر برطرف کنيم.

وي تصريح کرد: ما سال گذشته هم مقابل حريفان تا هفته ششم همين نتايج را گرفتيم به نظرم اگر بازيکنان مصدوم به ترکيب تيم باز گردند نتايج بهتري در هفته‌هاي بعد خواهيم گرفت.

زيني زاده اظهار داشت: به هر حال ما براي کسب موفقيت تيم و رضايت هواداران از تمام امکاناتمان استفاده خواهيم کرد. بر اين اساس قرار است با همکاري مجيد جلالي معايب تيم را برطرف کنيم.

وي درباره جذب بازيکنان خارجي گفت: چند بازيکن برزيلي هفته گذشته آمدند اما مورد تاييد کادر فني قرار نگرفتند. يک بازيکن نيجريه‌اي هم در تمرينات حضور دارد اگر اين بازيکن مورد قبول کارد فني قرار گرفت با وي قرارداد مي‌بنديم. به هر حال ما به دنبال جذب بازيکنان خارجي در خط هافبک و حمله هستيم.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد احتمال جذب جباري از تيم فوتبال سپاهان گفت: ما هيچ وقت دنبال بازيکني که با تيم سابقش به مشکل خورده باشد، نيستيم.

وي درباره مشکلات مالي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اين مشکلات قابل برطرف شدن است و ما تمام سعي‌مان را مي‌ کنيم که قراردادهاي بازيکنان را سر موقع پرداخت کنيم.
برخي از بازيکنان ما کمتر پول گرفتند اما بازيکنان جديدمان تا الان 30 درصد قراردادهايشان را دريافت کردند.

زيني زاده خاطر نشان کرد: کارشناسان ما بعد از بررسي توپ آل اشپورت به اين نتيجه رسيدند که اين توپها ايراد فني دارند و سازمان ليگ بايد از توپها با کيفيت تر در بازيها استفاده کند.

گفتني است، دلفکار، عضو هيات مديره تراکتورسازي بيان کرده که نتايج تيم تراکتورسازي تا الان خوب نبوده و ما به اعضاي هيات مديره تا پايان بازي با سايپا فرصت جبران مي‌دهيم.

همچنين شينده ها حاکي از آن است که مسئولان تراکتورسازي قصد دارند که توني اوليويرا سرمربي سابقشان را جايگزين جلالي کنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.