سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با حضور حجت الاسلام قرائتي؛

نشست هم اندیشی مبلغان كاروان هاي زیرسایه خورشید برگزار شد

نشست هم انديشي مبلغان كاروان هاي رضوي ویژه برگزاری جشن های معنوی و مردمی زیرسایه خورشید توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، جشن هاي معنوی و مردمي زيرسايه خورشيد امسال برای ششمین سال متوالی در سطح 23 استان داخل کشور برگزار می شود و طی آن تعداد 23 مبلغ با همكاري دانشگاه علوم اسلامي رضوي در 23 كاروان رضوي حضور پيدا مي كنند.

در راستای برگزاری این سلسله جشن ها و اعزام 23 كاروان رضوي به همراه پرچم متبرك آستان قدس رضوی به 23 استان كشور، جلسات و نشست های هم اندیشی مبلغان كاروان رضوي در جهت تبيين برنامه هاي جشن های زير سايه خورشيد برگزار شد.

بر همین اساس موسسه جوانان آستان قدس رضوی نسبت به برگزاری نشست هم انديشي و هماهنگي مبلغان كاروان هاي رضوي با حضور حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي اقدام کرد.

در اين نشست مبلغين كاروان رضوي به تبیین اهداف جشن، ارائه راهکارهای مناسب جهت ارتقاء نحوه برگزاری برنامه ها در راستای ترويج سبك زندگي ديني بر پايه معارف ناب رضوي و همچنین ارائه مدل زيارت از بعيد پرداختند.

شایان ذکر است که ششمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در سال جاری همزمان ایام سالروز ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت در بسیاری از شهرها و استان های کشور و همچنین در تعدادی از کشورهای جهان برگزار می شود/س

برچسب ها: مبلغان ، زیرسایه ، خورشید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.