سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاری:

برای تیم اخلاق اخراج دو بازیکن مایه تاسف است/جعفری را راضی می کنم تا کوهنورد را ببخشد

سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در خصوص اخراج کوهنورد گفت: ما دیروز جلسه ای داشتیم که بر اساس آن جعفری اعلام کرد کوهنورد چند روز اجازه تمرین کردن ندارد واز تیم اخراج شد.

محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر شهید  سپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کوهنورد بازیکن متعصبی است بر این اساس قرار بر این شد که من بعد از گذشت چند روز با جعفری صحبت کنم تا اجازه حضور این بازیکن را در تمرینات بدهد.

عاری در ادامه بیان داشت: ما به عنوان تیم اخلاق فصل گذشته تا الان دو بازیکن اخراجی داشتیم که این مسئله برای  تیم ما مناسب نیست کوهنورد  نباید اشتباهات فردی خود را گردن داور بیاندازد.

وی تصریح کرد:  بازیکنان ما با گرفتن کارت قرمز تیم را به حاشیه ی بردند و نامه های کادر فنی را به هم می ریزند به خاطر همین جعفری برای اینکه این مسئله درس عبرتی برای دیگر بازیکنان شود، کوهنورد را از تمرین کردن منع کرده  است .

سرپرست فجر شهید سپاسی تصریح کرد: همه تیم ها دارای مسائل و مشکلات داخلی هستند و سعی می کنند این مسائل را بین خودشان برطرف کنند من هم تمام سعیم را انجام می دهم تا نظر جعفری را برگردانم و کوهنورد به تمرینات باز گردد.

 وی درباره اعتراض مهرزاد معدنچی به نیمکت نشینی گفت: معدنچی کاپیتان تیم است و بازیکنان را راهنمایی می کند و تا الان هم نسبت به نیمکت نشینی اعتراض نداشته است این بازیکن هفته گذشته دقایقی در زمین مسابقه بود و با انگیزه زیاد بازی کرد.

 وی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی افزود: ما ازحمایت مسئولان ورزش شیراز قطع امید کردیم شرایط تیم داری ما نسبت به دیگر تیم ها متفاوت است و ما هیچ حمایتی از سوی مسئولان امر نمی شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حامی مالی مان تا حدی می تواند به تیم کمک کند و مسئولان استان هم باید اقداماتی در جهت برطرف کردن مشکلات مالی انجام دهند. امیدوارم با شروع کار وزیر جدید و تغییرات انجام شده در هیات ورزش استان، مشکلات تیم ما هم برطرف شود./آق
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.