سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

امسال 23 پروژه عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح می‌شود

فرماندار دیلم گفت: در هفته دولت امسال 23 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  ، اسماعیل کاظمی صبح امروز در جمع کارکنان ادارات دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت امسال 23 پروژه عمرانی با اعتباری حدود 60 میلیارد ریال افتتاح و همچنین چندین پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 310 میلیارد ریال در شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

وی بیان داشت: برای اینکه امید بیشتری در مردم ایجاد شود لازم است کارهایی که در هشت سال گذشته انجام شده به نحو شایسته و مناسبی برای مردم اطلاع رسانی شود و به مردم گفته شود چرا که اینکار هم موجب امیدواری مردم و هم تقدیر و تشکر از کارکرد کارکنان ادارات و هم موجب تقویت ارکان نظام می‌شود.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: کار دولت‌ها سرجمع و حاصل کار نظام است و بخش عمده‌ای از کار نظام را دولت انجام می‌دهد و بخش عمده‌ای از این کار بر عهده قوه مجریه است.

کاظمی تصریح کرد: یقیناً اطلاع رسانی خدمات به مردم و تقدیر و تشکر از کارهای انجام شده این فرهنگ را بین مردم نهادینه می‌کند که اگر کاری توسط دولت انجام شده به فراموشی سپرده نشود و در حد مقدورات یادآوری شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در جمع مسئولین ادارات دیلم اظهار داشت: انشاءالله شما عزیزان هم کارهایی را که انجام داده اید را به طرق مختلف به اطلاع مردم برسانید و خودتان را مصمّم و قوی‌تر برای ادامه کار و خدمت به مردم شریف شهرستان دیلم کنید.

وی افزود: این ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یکی پس از دیگری به بار می‌نشیند و امیدواریم که با اعتباراتی که امسال به شهرستان تعلق می‌گیرد رونق بیشتری در کارها بدهیم و در طلیعه دولت تدبیر و امید بتوانیم امید را با تدبیری که خواهیم اندیشید و برنامه‌های درستی که شما مدیران خواهید داشت در مردم مضاعف کنید و آینده روشن را در این مملکت اسلامی رقم بزنید.

فرماندار دیلم به همراه مدیران و مسئولان ادارات پس از این مراسم با حضور بر مزار شهدای گمنام شهرستان با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان بستند و هفته دولت را با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس آغاز کردند.      
برچسب ها: بوشهر ، پزوژه ، عمرانی ، دیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.