سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان برومند ملت ایران اسلامی است

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان خادم و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز شروین اظهار داشت: هفته دولت، هفته نمایش خدمات و خدمتگزاری دولت به ولی نعمتان انقلاب و مردم است.

اسبقیان افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و قطعا نتایج این تلاشها همواره باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام به سرکردگی آمریکای خون آشام و صهیونیستهای سنگدل و جنایتکار خواهد شد.

اسبقیان با تاکید بر اطلاع رسانی خدمت نظام اسلامی و مقایسه توسعه صورت گرفته طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: متولی اصلی برگزاری برنامه های ایام هفته دولت خود مردم هستند و به همین دلیل باید آنها را مشارکت داد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با بیان اینکه هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری و شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است، گفت: برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی یکی از مهم‎ترین ویژگی‏های دولت های جمهوری اسلامی است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با اشاره به حماسه حضور در انتخابات 24 خرداد افزود: باید همه مسوولان در کنار دولت با وحدت و همدلی در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و تأکیدات رهبری در تعامل مثبت با دولت جامه عمل پوشانده و در جهت پیشرفت کشور در حوزه های مختلف گام های عملی بردارند.

وی فضای بوجود آمده در کشور را فضای امید و نشاط و برادری عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی و تعامل مثبت قوای مختلف بیش از پیش این روحیه همکاری و وحدت در کشور به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

اسبقیان در پایان تصریح کرد : در هفته دولت بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی از قبل برگزاری رقابتهای مختلف کشوری و استانی و همایشهای بزرگ ورزش همگانی در سطح استان برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: برومند ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.