سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ارتقای سلامت شهرداری تهران

چهارمین نشست کانون معلولان مناطق شهر تهران برگزاری می شود

معاون ارتقای سلامت شهرداری تهران از برگزاری چهارمین نشست کانون معلولان مناطق شهر تهران به میزبانی منطقه 8 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی امیری در تشریح این خبر اظهار داشت: این نشست با حضور دبیرکل معلولین شهر تهران و به میزبانی معاونت اجتماعی و کانون معلولان منطقه 8 فردا برگزار خواهد شد.

وی در تشریح فعالیت کانون معلولان افزود: به منظور ارتقاء مشارکت اجتماعی معلولان در سطح جامعه و نیز کاهش رفع مشکلات و ارتقاء توانمندی های آنان به عنوان بازوهای مشارکتی و مدیریتی، از سال 90 معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اقدام به تشکیل کانون های معلولان در سطح محلات 374 گانه شهر تهران نموده است.

معاون ارتقای سلامت شهرداری تهران با بیان عضویت معلولین با انواع معلولیت در این کانون ها افزود: هم اکنون حدود 8 هزار نفر در این مراکز عضوند که مدیریت و هماهنگی برنامه ای آن توسط دبیر کانون صورت می پذیرد.

امیری با یادآوری 1 فرد به عنوان دبیر منطقه ای و 1 فرد به عنوان دبیر کل سطح شهر تهران از میان دبیران محلی تصریح کرد: این دبیران به صورت ماهانه در یکی از مناطق شهر تهران به منظور بررسی فعالیت ها و رفع مشکلات معلولین جلسه را تشکیل می دهند که نشست این ماه به میزبانی معاونت اجتماعی منطقه 8 فردا برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  جلسه فردا به منظور ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و برنام های کانون، بررسی و ارتقاء کیفیت سایت اینترنتی کانون و نیز ارزیابی مشکلات معلولین در سطح شهر و اقدام در جهت رفع آن تشکیل می شود./ف

برچسب ها: نشست ، معلولین ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.