سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

مهم‌ترین مشکل مردم جم کم‌آبی است

فرماندار جم گفت: مهم‌ترین مشکل مردم جم کم‌آبی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرسول زارع شنبه‌شب در نشست با نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان جم دارای موقعیت خاصی در استان است و بیش از 27 درصد گاز کشور در این شهرستان تامین می‌شود.

وی با تبریک هفته دولت افزود: دولت خدمات بسیار خوبی به مردم در مناطق مختلف ارائه کرده و هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات مسئولان به مردم است.

فرماندار جم ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های نماینده مردم در رفع مسائل و مشکلات شهرستان گزارش کاملی از وضعیت شهرستان را ارائه کرد و خواستار همکاری و مساعدت نماینده مردم جنوب استان در راستای عمران و آبادانی شهرستان جم شد.

زارع تصریح کرد: عمده مشکل مردم جم در بحث آب است که با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده تا حدی این مشکل رفع شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با انتقال خط آب کوثر به شهرستان شاهد رفع کامل این مشکل باشیم.

وی بیان کرد: باید پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری مراحل اجرایی خود را طی کنند و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت شهرستان و بخش نهایت بهره را در این زمینه ببریم.

فرماندار جم بر کیفی‌سازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مدنظر قرار دهیم و نسبت به تکمیل این طرح‌ها اهتمام ورزیم.

زارع افزود: در هفته دولت امسال چند طرح مهم و ارزشمند برای رفاه و آسایش شهروندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که امیدوار هستیم رضایت‌مندی مردم را فراهم کند./ج1

برچسب ها: شورا ، مجلس ، شتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.