سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاح پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت 218 پروژه عمرانی ، 188 پروژه روستایی و حدود 43 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسن واحدی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با هماهنگی های بعمل آمده از سوی مدیران دستگاههای اجرایی همزمان با این هفته پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر دو هزار 257 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند .
وی افزود : برای بهره برداری از پروژه های عمرانی 573 میلیارد تومان ، پروژه های روستایی چهار میلیارد تومان و برای پروژه های مسکن مهر هزار و 680 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص پروژه های مسکن مهر گفت: 13 هزار و 966 واحد در شهر جدید گلبهار، چهار هزار و 698 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 22 هزار و 300 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و بهسازی و احداث مسکن روستایی دو هزار واحد می باشند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: با بهره برداری از پروژه های روستایی ، 65 هزار خانوار در 208 روستا از اثرات مطلوب اجرای این طرح ها برخوردار می شوند.
واحدی در خصوص پروژه های روستایی اظهار
کرد : این پروژ ه ها شامل 63 ساختمان دهیاری، 21 بوستان و پارک روستایی، احداث 4 مورد آتش نشانی، احداث 16 مورد خانه عالم و 73 مورد توسعه معابر و جمع آوری آبهای سطحی می باشند.
واحدی افزود: پروژه های عمرانی که از محل منابع استانی و ملی تامین اعتبار شده اند مربوط به 15 دستگاه اجرایی و هفت شهرداری در قالب پروژه های عمرانی، صنعتی، فن آوری اطلاعات، نیروگاهی، ورزشی و آبخیزداری است.
وی تصریح کرد: به لحاظ اعتباری سازمان صنعت ، معدن و تجارت با 396 میلیارد تومان بیشترین اعتبار و شرکت آب و فاضلاب روستایی با 36 پروژه بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را به خود اختصاص داده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت : شهرستان مشهد با 78 پروژه و اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه ها و شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر 313 میلیارد تومان بیشترین اعتبار را دارا می باشند.
واحدی ادامه داد : پروژه های شاخصی که در این هفته به بهره برداری خواهند رسید شامل: عملیات آبخیزداری 27 مورد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان، تامین آب شرب36 روستا با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد تومان، توسعه معابر شهری و احداث نیروگاه بادی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان می باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار
کرد : بهره برداری از چندین واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ، گازرسانی به چندین روستا، نوسازی مدارس سطح استان و برق رسانی از جمله پروژه های قابل افتتاح در این هفته است.
وی رونمایی از برنامه جامع شهرداریهای استان، نرم افزار صدور پروانه ساختمانی تحت وب برای روستاها و تقویت اتوبوس رانی و ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای دارای سازمان اتوبوس رانی را از دیگر پروژه های افتتاحی اعلام کرد.

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.