سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

احداث بیش از ۱۷ هزار واحد دامی در مناطق زلزله‌زده ارسباران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 17 هزار واحد دامی در مناطق زلزله‌زده ساخته شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محمدیان در جمع مدیران ارشد شهرستان های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد بستر لازم برای تولید و اشتغال مولد و درآمد زایی برای خانوارهای ساکن در مناطق مختلف و شاغل در بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی را ملزم ساخته است تا حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی در مناطق زلزله زده ارسباران نیز گفت: بیش از 17 هزار واحد دامی در مناطق زلزله زده ساخته شده و در مرحله بعد، تلاش می کنیم تا با توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن زمینه های عمران شاهد آبادانی این مناطق باشیم.

محمدیان همچنین گفت: با تعامل نهاد های اجتماعی منطقه و تشکل های تولیدی بخش کشاورزی، امید می رود اجرای برنامه های توسعه، با کمترین خطای ممکن بتواند در افزایش قابلیت های شهرستان در ایفای نقش تولیدارتقاء یافته محصولات کشاورزی نقش عمده ای را بر عهده داشته باشد.

وی با اشاره به نگاه ارزنده دولت تدبیر و امید به بخش کشاورزی ، افزود: توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی، تلاش سازمان یافته و روبه گسترشی است که برای پاسخگویی مناسب جهت نیازهای جامعه به محصولات وتوانمند سازی اقتصاد این بخش درراستای اعتلای توان تولیدی کشور به شمار می آید./س

 

برچسب ها: احداث ، واحد ، دامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.