سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتشار کتاب «پیام سلامت»

کتاب «پیام سلامت» در قالب پیام‌های کوتاه و زیرنویس ویژه بهداشت و سلامت به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کتاب «پیام سلامت» از سه بخش سلامتی در آموزه‌های دینی، وظایف و تعهدات پزشکان در آموزه‌های دینی و رمز و رازهای سلامتی تشکیل شده است.

سلامتی در قرآن، نعمت عافیت و سلامتی در کلام معصومان، تکریم بیمار در آموزه‌های دینی، بیماری‌های معنوی و درمان آن با تمسک به قرآن، آداب تغذیه در آموزه‌های دینی، تأثیر عبادت در سلامت روان و پیشگیری از اختلالات روانی از عناوین دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.

سحرخیزی و سلامت، کلیدهای سلامتی، کودک و سلامت روانی، سلامت و ابعاد خوب زیستن، سلامت و خواب کافی، سلامت و مواد مخدر، تأثیر آلودگی بصری بر سلامت، سلامتی و ورزش، سلامت و اهمیت تغذیه و عادت‌های غذایی از مباحث دیگر مطرح شده در این کتاب است.

پیام‌های کوتاه قالبی است که به سبب ایجاز و رسایی بر مخاطب اثر بسیاری دارد ازاین‌رو در این مجموعه که با همت گروهی از نویسندگان و پژوهشگران در مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما تدوین شده سعی شده است تا با تامین بخشی از نیاز محتوایی برنامه‌های حوزه سلامت و بهداشت یاریگر برنامه‌سازان رسانه ملی باشد.

کتاب «پیام سلامت» در قالب پیام‌های کوتاه و زیرنویس ویژه بهداشت و سلامت به کوشش مریم سقلاطونی و با آثاری از علی‌رضا رنجبر، ابراهیم اخوی، شیما رشیدپور، سهیلا محمدی‌نیا دیارجان، علی کاملی، حسین شریفی، زینب سادات موسوی‌پور، زهرا سادات صالحی، سعید بهادری و فهیمه علی‌عسگری تالیف شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما با شمارگان هزار عدد و قیمت 45 هزار ریال منتشر شد./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، پیام ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.