سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد و اعمال قانون پلیس با 22 میلیون خودروی متخلف/ افزایش 2/7 درصدی برخورد با رانندگان تخلفات

رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از برخرود با 22 میلیون 600 هزار تخلف رانندگی در 5 ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ کرمی اسد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : در عملکرد 5 ماهه نخست سال 92 در مجموع برخورد با کلیه تخلفات با 22 میلیون و 600 هزار تخلف رانندگی برخورد شده است که رشد 2/7 به نسبت مشابه سال گذشته داشته است.

این مقام انتظامی بیان کرد:در حوزه برون شهری با 7 میلیون و 500 هزار فقره تخلف در مدت 5 ماهه سال جاری در سطح کشور برخورد شده که رشد 7/2 درصدی به نسبت سال گذشته داشته است.
وی در ادامه اظهار داشت:در حوزه درون شهری نیز با 15 میلیون و 100 هزار فقره تخلف رانندگی در 5 ماهه نخست سال جاری در سطح کشور برخورد شده که رشد 5/9 درصدی به نسبت سال گذشته داشته است.

*برخورد با 1 میلیون و 537 هزار راننده متخلف حادثه ساز


رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا گفت:در مجموع کشوری در بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز پلیس با 1 میلیون و 537 هزار فقره تخلف برخورد کرده که به نسبت 5 ماهه نخست سال گذشته 4/18 درصد افزایش برخورد با تخلفات حادثه را داشته ایم.
وی اذعان کرد: در حوزه برون شهری با 852 هزار و در حوزه درون شهری با 685 فقره تخلف حادثه ساز  در مدت 5 ماهه سال جاری در سطح کشور برخورد شده که به ترتیب رشد 3/10 و 4/30درصدی به نسبت سال گذشته داشته است.

سرهنگ کرمی اسد در خاتمه به خبرنگار ما گفت:موفق ترین استان ها در بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز در حوزه برون شهری به ترتیب استان های فارس،خوزستان و گیلان و در حوزه درون شهری تهران،خراسان رضوی و خوزستان بوده است./ف
برچسب ها: خودرو ، متخلف ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.