سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اختصاص 10 هکتار زمین برای راه اندازی پارک علم و فن آوری اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از اختصاص 10 هکتار زمین برای راه اندازی پارک علم و فن آوری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / فضائیل عزیزی در آیین اختتامیه جشنواره اختراعات شمال غرب کشور در اردبیل با قدردانی از دست اندرکاران و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات شمال غرب کشور (کوهساران) افزود: این جشنواره با حضور افراد حقیقی و حقوقی و ارائه 160 طرح در راستای بکارگیری یافته های پژوهشی و تجاری سازی اختراعات و ابتکارات مخترعان و نخبگان در اردبیل برگزار شد.

وی فعالیت مرکز رشد واحدهای فن آوری در اردبیل را ضروری دانست و گفت: نخبگان ما که به تعبیر رهبر معظم انقلاب صاحبان فهم ، اهل وظیفه و عاملان پیشرفت کشور هستند امید آفرینان جامعه ما بشمار می روند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: این قشر تلاش گر که به سرنوشت کشور و مردم علاقمند هستند وظیفه و رسالت سنگینی بردوش دارند.

عزیزی گفت: نخبه جامعه اسلامی باید متناسب با منظومه فرهنگی جامعه اسلامی حرکت کند.

وی با تاکید به این که لازم است همه نخبه پذیر و نخبه باور باشیم و مقدمات ارتقای ادبیات عمومی در این زمینه را فراهم کنیم افزود: توفیق نخبگان گام بلندی در راستای تحقق شعار
ما می توانیم خواهد بود.

عزیزی اظهار کرد: در سند چشم انداز 20 ساله کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده دستیابی کشور به جایگاه اول اقتصادی ، علمی و فن آوری در منطقه پیش بینی و هدف گذاری شده است.

وی افزود: تحول در پژوهش ، دستیابی به جایگاه مناسب علمی ، فن آوری و ارتباط موثر بین مراکز دانش بنیان با بخش صنعت در سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته که برای نیل به این مهم نیازمند تلاش جدی و برنامه ریزی شده با استفاده از تمام ظرفیت های علمی و توان عمومی هستیم./س

برچسب ها: اردبیل ، پارک ، علم ، و ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.