سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت خردسال‌ترین زندانی بحرینی از حق درمان

احمد راضی المقداد پدر "ابراهیم"، خردسال ترین فرد بازداشت شده در بحرین از مسئولان بحرینی خواست که فرزندش و دیگر کودکانی را که به علل سیاسی بازداشت شده اند، آزاد کنند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛"احمد المقداد" روز شنبه در مصاحبه با این شبکه اظهار داشت: "ابراهیم" در ماه جولای سال 2012 بازداشت شد و ما مدتی اطلاعی از وی نداشتیم و مسئولان درباره محل بازداشت وی ابراز بی اطلاعی می کردند، تا اینکه ابراهیم دو روز بعد تلفنی تماس گرفت و از بازداشت خود خبرداد.
 
المقداد اعلام کرد: ابراهیم از زمان بازداشت تا زمان محاکمه از ابتدایی ترین حقوق خود محروم بود و دستگاه قضائی چهار اتهام اقدام به قتل ، آتش زدن خودروی زرهی ، سوزاندن لاستیک و حمله به نیروهای امنیتی را به وی وارد کرده است و وی طبق قانون به اصطلاح مبارزه با تروریسم محاکمه و به 10سال حبس محکوم شده است.
 
پدر خردسال ترین فرد بازداشت شده در بحرین با اعلام این که فرزندش ابراهیم از ابتدایی ترین حقوق مانند درمان محروم است، افزود: ابراهیم پیش از بازداشت از درد ستون فقرات رنج می برد و تحت درمان بود و آزمایشات پزشکی اش نیز هم اکنون موجود و دکتر معالجش هم فردی شناخته شده است، ولی از زمان بازداشت تاکنون از معالجه محروم بوده است.
 
المقداد درباره مصوبه پارلمانی "مجازات اولیای فرزندان فعال در امور سیاسی" گفت : پارلمان اختیاری از خود ندارد و دستورات مقامات مافوق را اجراء می کند لذا چنین مصوباتی بی اعتبار است.
 
المقداد سازمان ملل متحد را به مماشات با مقامات بحرینی و چشم پوشی از مساله بحرین متهم کرد و افزود : سازمان ملل باید به وظایف خود در قبال بحرین عمل کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.