سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتاقی:

انتخابی نمی گذاشتیم راحت تر بودیم،اما دیگر حق به حق دار نمی رسید/مشکل تغذیه اردو حل شد

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: ما می توانستیم به صورت انتصابی ملی پوشان المپیکی را به مسابقات جهانی اعزام کنیم اما آیا واقعاً در این صورت عدالت رعایت می شد.

 بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با نیت پشتوانه سازی و حمایت از کشتی گیران در سراسر کشور فرآیند مسابقات انتخابی طراحی شد تا ضمن احترام به هیأت های کشتی هر فردی شایسته تر بود صاحب دوبنده تیم ملی شود.
 
وی ادامه داد: قبول داریم ضعف هایی هم وجود داشت  اما این که همه کار ایراد داشته باشد مورد پذیرش نیست ولی متأسفانه برخی دوستان از همان ابتدا با نیت فقط  و فقط به دنبال تخریب و تشویش اذهان عمومی بودند.
 
مشتاقی تصریح کرد: ما خیلی راحت می توانستیم ملی پوشان المپیکی را به صورت انتصابی روانه مسابقات جهانی کنیم باور کنید هیچ اتفاقی هم  نمی افتاد  و خود آنها هم قبول می کردند اما چون تلاش کردیم حق به حق دار برسد مورد اتهاد و انتقاد قرار گرفتیم.
 
وی درخصوص صحبت های ناصر نورنبخش مبنی بر بی دانشی و ناآگاهی کادر فنی تیم ملی فرنگی اظهار داشت:آقای نوربخش گفتند که ما عضو یک باند هستیم،جایی در کشتی فرنگی نداریم،کادر فنی بی دانش است و بسیاری از مسائل دیگر که در جواب باید عرض کنم از ناصر نوربخش توقع یک چنین صحبتهایی را نداشتم که این چنین حرمت ها را نادیده بگیرد اما عیبی ندارد از روزی که قبول مسئولیت کردیم از دوست و دشمن حرف شنیدیم گویی که انگار ما از کشور دیگری آمدیم و به زور وارد کار شدیم.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران اضافه کرد: تا آغاز مسابقات جهانی 2013 زمان زیادی باقی نمانده ودر این فرصت تیم بیش از هر مسئله ای نیاز به آرامش دارد در نتیجه دوستانی که مدعی هستند دلشان برای کشتی می تپد در این روزها به جای نقدهای مغرضانه سعی کنند با حمایت خود کمک کنند تا در بتوانیم در میدان جهانی از حیثیت و اعتباری که کشتی فرنگی در چند سال گذشته کسب کرده دفاع کنیم واگرانتقادی هم دارند تا حضور در این مسابقات صبر کنند بعد هرچه دوست داشتند صحبت کنند چرا که منافع ملی از هر چیز دیگری مهم تر است.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عدم امکانات لازم جهت تدارک تیم برای حضور در مسابقات جهانی اضهار کرد:البته در چند هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی تا اندازه ای بچه ها مشکل تغذیه داشتند و تداراکات لازم برای تیمی که در آستانه حضور در رقابتهای جهانی است آن طور که باید مهیا نبود اما با پیگیری هایی که صورت گرفت خوشبختانه هم اکنون وضعیت مناسب است و فرنگی کاران با قدرت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.
 
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای  28 تا 31 شهریور ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. /مح
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.