سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود هيئت‌هاي عربي به قاهره به منظور بررسي مشکلات آوارگان فلسطيني

هیئت های شماری از کشورهای عربی امروز شنبه به منظور مشارکت در نودمین کنفرانس ناظران امور آوارگان فلسطینی در کشورهای عربی که قرار است از فردا یکشنبه به مدت پنج روز در مقر اتحادیه عرب برگزار شود، وارد قاهره شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری آلمان؛منابع مسئول در اتحادیه عرب که از هیئت های عربی استقبال کردند اعلام کردند این هیئت ها نماینده کشورهای لبنان و اردن و همچنین سرزمین های فلسطینی و سازمان همکاری اسلامی و برخی سازمان های منطقه ای متخصص در امور آوارگان فلسطینی هستند. در این نشست ها به مدت پنج روز مشکلات آوارگان فلسطینی در کشورهای عربی میزبان آنها به ویژه مشکلات فلسطینی ها در سوریه پس از بحران در این کشور به اضافه تلاش کشورهای میزبان برای حل مشکلات آوارگان فلسطینی بررسی خواهد شد.

به گفته این منابع، همچنین تلاش ها و نقش آژانس های ذیربط بین المللی مانند آژانس امدادرسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی (انروا) در زمینه حمایت از آوارگان و اوضاع مالی دشوار این آژانس که با مشکل شکاف فزاینده بین درآمدها و هزینه هایش مواجه است و نحوه کمک به این آژانس در سطح منطقه ای و بین المللی بررسی خواهد شد.
گزارش نتایج این کنفرانس به نشست بعدی وزیران امور خارجه کشورهای عربی ارسال خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.