سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک جلالی به مناسبت هفته دولت

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت را به نیروهای خدوم و متعهد ایران اسلامی تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
هشتم شهریور، یادآور دو معلم بزرگ عمل و کرامت؛ دو آموزگار وارسته که پیشه شان خدمت و خلوص بود، شهیدان رجایی و باهنر است. در این روز 2 تن از بهترین و پاکترین فرزندان امام خمینی (ره) در آتش بغض و کینه جریان نفاق سوختند تا ماهیت پلید این گروهک افشا و بنیاد آنان نیز در خوشه خشم مردم انقلاب خاکستر شود. پس از آن روزهای سخت و در سه دهه ی اخیر که با درایت امام عزیز و تدابیر خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، ایران اسلامی بی هیچ آسیبی مسیر اقتدار و عزت را در پیش گرفته، دوم تا هشتم شهریور با عنوان هفته دولت به فرصتی تبدیل شده تا خدمتگزاران مردم، توان اجرایی خود را در این نقطه عطف، فزونی بخشیده و بر وسعت خدمت به مردم شریف ایران بیفزایند.
 
همزمانی هفته دولت در سال جاری با آغاز به کار دولت تدبیر و امید فرصتی را فراهم آورده است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر و تبعیت از مقام عظمای ولایت افق تازه ای از پیشرفت و توسعه با الگوی اسلامی را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ، رفع مشکلات مردم و تحقق حماسه اقتصادی و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، پیام ، تبریک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.