سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمين شماره نشریه خانه هنرمندان ایران منتشر شد

هشتمین شماره خانه هنرمندان ایران، با پرونده ای برای محمدعلی کشاورز و عنوان "همیشه پدر سالار" منتشر و عرضه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، در این شماره نشریه خانه هنرمندان ایران، گزارش هایی از برنامه های تیرماه 92، شامل روز فرهنگی ونزوئلا، گزارشی از نخستین مجمع خانه هنرمندان در سال 92، گزارش هفته فرهنگی سوییس و شب های ملکوت در خانه هنرمندان منتشر شده است.

همچنین در بخش ادبیات، در گزارشی  خواندنی، به شبی با علامه علی اکبر دهخدا، نشست ادبیات تطبیقی و ادبیات پایداری و نشست نظریه های انسان شناختی هنر پرداخته شده است.
گزارش هایی از نمایشگاه های ننه حسن و قطره گرافی و خط نوشته در نگارخانه های خانه هنرمندان مطالب این نشریه در حوزه تجسمی اند. پرونده بخش نمایش را گزارشی از مراسم بزرگداشت استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی و نامگذاری سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به نام این هنرمند نامی و گفت و گو با فرناز بهزادی، کارگردان نمایش پرفورمنس زنده عروسکی "از صحنه بیرون رفته اند" تشکیل می دهد.

مهم ترین بخش این ماهنامه، پرونده ای است که در بخش هنرمند برای استاد محمدعلی کشاورز، بازیگر کهنه کار تئاتر، سینما و تلویزیون گردآوری شده است. در کنار این پرونده، یادداشت هایی از عزت الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و داوود رشیدی خواهید خواند.

گزارش هایی از مراسم بزرگداشت استاد حسین دهلوی، مصاحبه با کیوان ساکت و مروری بر تازه های کتاب و موسیقی به همراه گزارشی از استقبال مردم از خانه هنرمندان و گفت و گو با عادل بزدوده، طراح عروسک های شهر موش ها، از دیگر بخش های این نشریه اند.

گفتني است؛ علاقه مندان می توانند ماهنامه داخلی خانه هنرمندان ایران را به صورت تمام رنگی و در 72 صفحه از طریق مراجعه به خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر تهیه کنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.