سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار مواد شیمیایی "ساخت عربستان" در سوريه

تلويزيون سوريه اعلام کرد يک انبار حاوي بشکه هاي ساخت عربستان در سوريه توسط نیروهای ارتش کشف شد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه الاخباریه؛  ارتش سوريه يک انبار مواد شيميايي را در منطقه جوبر کشف کرد که در آن بشکه هايي وجود دارد که بر روي آنها نوشته شده است:«ساخت عربستان سعودي».

نيروهاي ارتش سوريه همچنین در حمله به منطقه جوبر ماسک هاي ضدحملات شيميايي و داروهاي لازم براي مقابله با آثار حملات شيميايي کشف کردند.

شبکه "الاخباریه" سوریه، از ادامه درگیری ارتش این کشور با تروریست ها در منطقه جوبر خبر داد که گمان می رود موشک های حاوی مواد شیمیایی از آنجا توسط تروریست ها شلیک شده باشد. این شبکه همچنین تصاویری از انبار سلاح کشف شده از تروریست ها پخش کرد که در آن تعدادی ماسک ضد گاز و کیسه های حاوی مواد شیمیایی با عبارت "ساخت عربستان سعودی" مشاهده می شود.

به نظر می رسد تروریست ها از این ماسک ها و مواد شیمیایی برای گلوله باران حومه دمشق با مواد شیمیایی استفاده کرده اند. موضع رسمی سوریه درخصوص کشف این انبار مهمات و ماسک ها و داروهای ضد گازهای شیمیایی متعلق به ترویست ها، طی چند ساعت آینده اعلام خواهد شد.

ارتش سوريه همچنین مي گويد تروريست ها از منطقه جوبر موشک حامل کلاهک شيميايي به سوي منطقه الغوطه الشرقيه در ريف دمشق شليک کرده بودند. 
برچسب ها: عربستان ، سوریه ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.